• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM

Cicci: kampanjen är slut! Sista dagen i lördags!

• nennesjuttioåtta

Am
    Jo, men om det var hög koncentration på ögonlocksbehåringen så borde de vara tätare...? Tänk dig giraff! *sveper med fransarna*

• fru AM

Cicci: var det leveranstid på vagnen eller var det bara att gå och köpa & hämta hem den?

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-03 15:53:36 följande:
    AmJo, men om det var hög koncentration på ögonlocksbehåringen så borde de vara tätare...? Tänk dig giraff! *sveper med fransarna*
    Eller dromedar! Att skydda sig från sandstormarna med!
  • nennesjuttioåtta

präciiis! Det vore nåt. Så, nja, de får leta vidare tror jag. Ska se vad akupunktören säger också. Intressant!!!

fru AM skrev 2009-03-03 15:55:06 följande:

Eller dromedar! Att skydda sig från sandstormarna med!
  • Fru E

Nenne-tror du att marsglassen blir tystare i magen så jag kan jobba om den får en kompis

Försöker skriva ett svar på en skrivelse från politikerna i en av mina kommuner vilket inte är så lätt när man inte kan skriva som man vill utan måste ordbajsa på hög nivå

• MSW

Nenne: Hm.. "Intressant" (inte riktigt rätt ord.. men det får duga i brist på bättre..)med järnvärdet! Har heller aldrig hört ngt om det.. Men du får gärna skicka lite till mig om du vill..

Lappis: Skönt att känna att du mår bra!!

Imorgon ska jag göra cellprov.. är lite lagom nervös så där, men det blir säkert bra det med!

• Liten med Mindre

Moohahaha! En kund har skickat klagomål på att grejorna är trasiga och misshandlade och inte funkar, med undermeningen att vi är dumma i huvudet på den här sidan Atlanten. Turligt nog har de som tillverkat våra grejor bildbevis på att saker är hela, fungerande och fina vid packningen.

Härligt att få spräcka en sån bluffballong!

• Liten med Mindre

Kängu - jo, det huset vore något. Vi ska nog faktiskt fundera på att titta tomt i alla fall - igen.

Får se om vi någonsin kommer ur fundera-träsket.

• Fru E

Liten-det är verkligen en skön känsla att få rätt! Har svårt för att skriva hövliga brev om och om igen när man själv vet och även den andra parten mycket väl vet vad som gäller men ändå försöker mygla sig fram den offentliga vägen till de högre instanserna

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare