• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • kängu

Liten- vilket fantastiskt hus!!!!! Köp det!!!!

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-03 14:56:49 följande:

Nenne: när ska du tillbaks till doktorn? Läste just på en sajt att B12 brist (som din mamma har?) kan leda till höga järnvärden ...
    Han (min läkare) skulle ringa mig i slutet på nästa vecka så då tänkte jag berätta om det, det vore ju skönt om det löste lite grejer - två flugor på smällen.
  • nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2009-03-03 15:10:46 följande:
    Nenne: har de kollat så du inte har det där vahettere PCOS? För du har ju rätt långa cykler ofta väl? Jättebra att du sökt för dina svettningar - det kan ju inte vara normalt att man ska ha det så?
    Det brukar synas på VUL om man har såna äggblåsor (rätta mig gärna om jag har fel???). Så det borde ju ha upptäckts tycker jag. annars bör de få bakläxa ALLAN!
  • nennesjuttioåtta

Jag har ätit kladdkakemuffins med Dumlekola till fikat. GAAAH vad gott det var!

Fasen vad jag bara pladdrar ego här. Sorry, men jag blir så nipprig att skriva under stress, så ingen tjuvkikar.

• kängu

Kladdkakemuffins med Dumlekola?????????????????? Det låter helt underbart! *dreglar*

Har du recept???????

Oj, märks det att jag blev lite exalterad???

• Fru E

Ohhhh kan det bli bättre än kladdkaka och dumle tillsammans!!!!! Hittade nyss en marsglass i frysen som råkade ropa på mig

• nennesjuttioåtta

Kängu
    Nej, jag tror det är Leila eller också ett eget påhitt. Dumlen låg bara smält ovanpå liksom.

EA
    När marsglassen ropar bör man allvarligt lyssna på vad den har att säga. De viskar väldigtsvagt men om man sväljer så hör man bättre (bra akustik i magen).

• fru AM

Men PCOS har väl en massa andra symptom som du INTE har! Övervikt över 25 BMI ... Kraftig kroppsbehåring (det döljer du i så fall väl - frånsett dina lååånga ögonfransar då)

• FruCicci

Frullan, precis som AM skriver!
    Fast just nu har de kampanj på vagnen, de kostar visst 3 995 kronor styck, sen får manköpa liggdelen, om man ni inte nöjer sig med mjuklift (det har ni ju redan sen Borren), för 1 000 kr.
    Vi är jätte nöjda över den nya vagnen och kommer sälja den så fort vi märker att Victor är redo att gå mera

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare