• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

AM - har du inte glömt ett barn? Ibland behöver man kolla av med någon som har större barn...

A.M.: Livia - november 2006
    Liten: Mindre - januari 2008

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-03-03 10:32:41 följande:

AM - har du inte glömt ett barn? Ibland behöver man kolla av med någon som har större barn...
    Haha - jo det gjorde jag. Men han är så gammal att jag tänkte att ingen var intresserad av hans utveckling ...

Uppdaterad lista:

A.M.: Livia - november 2006, Sonen - juli 1997
  • Liten med Mindre

AM - vikten av dina inlägg ökar ju i betydelse när du plötsligt har dubbelt så mycket erfarenhet som någon med ett barn.

• start september

Jättebra initiativ A.M!

A.M.: Livia - november 2006, Sonen - juli 1997
    September: Lilla tjejen - juni 2008

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-03-03 10:50:20 följande:

AM - vikten av dina inlägg ökar ju i betydelse när du plötsligt har dubbelt så mycket erfarenhet som någon med ett barn.
    Sålänge jag minns detaljerna från Sonens barndom ja ..
  • fru AM

September: Enligt Anna Wahlgren så ska små barn äta själva (har aldrig riktigt litat på henne dock ). Testa att ge lilla tjejen en sked (och plasta in omgivningen). Det kan ju hända att det är det hon vill!

• Liten med Mindre

AM...ja - är du lika virrig som FruLlis erkänner sig vara, så kanske vi ska betvivla det du säger. Eller är virrighet inget generellt graviditetssymptom 2009?

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-03-03 10:59:40 följande:

AM...ja - är du lika virrig som FruLlis erkänner sig vara, så kanske vi ska betvivla det du säger. Eller är virrighet inget generellt graviditetssymptom 2009?
    Jag tror vi kan säga så här: Det jag minns från sonens barndom kan ni lita på, men lita inte på att jag minns allt ...
  • Liten med Mindre

*nynnar* Vem ska jag tro på tro på tro på när...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare