Hej hej
Är du lite förvirrad Frullan
ha ha ha, så är det när man är gravid och stressad!
Nej vi letar inte seriöst alls, men skulle något perfekt dyka upp så kanske vi slår till, men än så länge har det absolut inte dykt upp något och vi stor trivs i vår lägenhet, den är helt underbar (bara lite för liten snart).
Vi vill dessutom gärna flytta utomlands också innan barnen ska börja skolan. Vi får se vad som händer
Sen är jag 99% säker på att jag får en kille med, men jag vill ju gärna ha en kille till, så det är ju bara bra. Skulle bli väääääldigt förvånad om jag gick en tjej!
Muggles, jag får kontakta dig via telefon tror jag, för i morgon kommer jag till Göteborg
Jag har möte fram till 11.45 i V Frölunda och tar mig nog lättast in till stan med taxi sen, så city skulle nog vara bäst för lunch om det funkar för er. Kan dock plocka upp dig med taxin om det är på vägen?
Koko, utedagis skulle jag satsat på, då har man en frisk unge lite oftare. Vi är super nöjda med Victors dagis, han älskar ju sitt dagis och det är mest därför vi blir nöjda - när han är glad och nöjd så är vi det med
Men UTE är bra, Prinsen går ju på utedagis och det verkar ju vara en höjdare!
MrsB, kul med intervjuerna säger jag med, skönt att det inte är så¨långt avstånd från hemmet med.
Liten, misstänker att det är komun norr om stan?
EA har tanten kommit närmare? Muffar du?