• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • MulleNuh

oj men ursäkta!! Det ä rju itne direkt så att por rär någon ovanligt och fult fenomen!! Vem fan blir inte pilsk på lite porr!! Men BARNPORR är lite magstarkt att dra upp här!!!

ario skrev 2009-01-23 15:06:03 följande:
    det börjar med vanlig porr, sedan kommer grovporr och nånstans på vägen opss..hamnar man på andra sidor..som tex barnporr!och det är naivt att inte tro att många tyvärr hamnar på den banan!
  • MulleNuh

och OJ hur jag stavade!! Blev lite upprörd kanske

• Sååå lurade

Barnporr, har man den störningen så tvivlar jag starkt på att det har nåt med vanlig porr att göra. Nej det vore bra om du kom med underlag för dina belägg...

ario skrev 2009-01-23 15:02:28 följande:
    jag skulle aldrig acceptera om min fästman tittade på sånt! vad kommer näst...barnporr? ena leder till det andra...
    TS, jag håller med de andra, ta diskutionen och förklara utelämnande om hur du känner. Ibland måste man öppna sig totalt för att få en respons... Men lyssna även på honom om hur han känner. Tillsammans kan ni kanske komma fram till någon lösning.
  • Panzerfaust

Ja vad ska man säga?

Som man känns det lite konstigt att läsa att porr leder till barnporr, det är bland det mest skruvade jag läst på länge. Det är ju som att säga att köpa en hund är första steget mot djurporr, det ligger ungefär lika nära sanningen. Jag tror många av tjejerna/kvinnorna helt enkelt inte förstår hur män funkar när det kommer till porr och den relation vi har till vår snorre. Fasen som kille är det ju den första leksak man har.

Jag kan lova att nära på alla killar konsumerar porr och av de som säger att de inte gör det så ljuger en stor andel. Det handlar absolut inte om kvinnan man bor ihop med om man som kille kollar på snusk lite då och då, det handlar knappt ens om sex. Det är snarare så att man som kille är mer visuell än vad jag inbillar mig kvinnor är. Man behöver något visuellt för att få igång en när man överväger att "dra en tarzan".

Nej jag tror helt enkelt att många av er helt enkelt inte förstår hur vi killar funkar, precis som många av oss inte förstår eran skruvade böjelse för skor och handväskor.

Live and let live säger jag, klart grabben ska få ha sin porr ifred, inte heller behöver TS konfrontera honom med det faktum att hon varit och pillat i hans dator heller även om det kan vara lite fult gjort. Personligen hade jag inte brytt mig nämnvärt, ingenting jag har i min mailbox eller på min dator är något jag skulle skämmas för inför min blivande fru och då snackar vi om ett par gigabyte snusk...

• Baby S
    Panzerfaust skrev 2009-01-23 16:36:55 följande:
    Ja vad ska man säga?Som man känns det lite konstigt att läsa att porr leder till barnporr, det är bland det mest skruvade jag läst på länge. Det är ju som att säga att köpa en hund är första steget mot djurporr, det ligger ungefär lika nära sanningen. Jag tror många av tjejerna/kvinnorna helt enkelt inte förstår hur män funkar när det kommer till porr och den relation vi har till vår snorre. Fasen som kille är det ju den första leksak man har.Jag kan lova att nära på alla killar konsumerar porr och av de som säger att de inte gör det så ljuger en stor andel. Det handlar absolut inte om kvinnan man bor ihop med om man som kille kollar på snusk lite då och då, det handlar knappt ens om sex. Det är snarare så att man som kille är mer visuell än vad jag inbillar mig kvinnor är. Man behöver något visuellt för att få igång en när man överväger att "dra en tarzan".Nej jag tror helt enkelt att många av er helt enkelt inte förstår hur vi killar funkar, precis som många av oss inte förstår eran skruvade böjelse för skor och handväskor.Live and let live säger jag, klart grabben ska få ha sin porr ifred, inte heller behöver TS konfrontera honom med det faktum att hon varit och pillat i hans dator heller även om det kan vara lite fult gjort. Personligen hade jag inte brytt mig nämnvärt, ingenting jag har i min mailbox eller på min dator är något jag skulle skämmas för inför min blivande fru och då snackar vi om ett par gigabyte snusk...
    Fast skor och handväskor är inte sexuella för mig iaf, och jag får inga sexuella känslor eller orgasmer genom att handla med någon annan eller utan min man.
    Nu var ju inte det det du menade heller. Men visst förstår vi nog att killar i allmänhet gillar porr. Det är inget konstigt med det. Men man bör nog vara ärlig om det. Annars kan man ju tro att man har en karl som inte behöver titta på porr för att bli kåt.
  • Panzerfaust

Baby S/

Jo han liksom de flesta andra män kan alldeles säkert bli kåt utan att titta på porr, men det är väl inte alltid så att man har flickvännen/sambon/frun hemma?

Infallet att vaxa delfinen är något som sker på en nanosekund, antagligen när den respektive inte är hemma.

Sitter pojkvännen och drar i grejerna när damen är hemma och tillgänglig däremot så är det läge att börja prata om det.

Egentligen kan man säga att porr är för killar vad en dildo är för tjejer, ett hjälpmedel...

• Yavannakémentari
    Panzerfaust skrev 2009-01-23 16:56:12 följande:
    Infallet att vaxa delfinen
    Roligaste uttryckte någonsin! Det ska jag börja använda!
  • Baby S
    Panzerfaust skrev 2009-01-23 16:56:12 följande:
    Baby S/Jo han liksom de flesta andra män kan alldeles säkert bli kåt utan att titta på porr, men det är väl inte alltid så att man har flickvännen/sambon/frun hemma?Infallet att vaxa delfinen är något som sker på en nanosekund, antagligen när den respektive inte är hemma.Sitter pojkvännen och drar i grejerna när damen är hemma och tillgänglig däremot så är det läge att börja prata om det.Egentligen kan man säga att porr är för killar vad en dildo är för tjejer, ett hjälpmedel...
    Intressant synpunkt. Men jag måste säga att porr som sådant är inget för mig och skulle jag varit i ts sits och trott att mannen i fråga inte behöver detta visuella hjälpmedel för att komma till så skulle jag bli fly förbannad om jag då ramlar över det i hans ägo.
    Ärlighet varar längst. Den har ni väl hört.
  • ninjan

lite ot, men vilken typ av porr föredrar era män då? sex mellan kvinna-man, kvinna-kvinna, eller kvinlig onani?

• Panzerfaust

Ärlighet vara absolut längst men hur sjutton får man in det i en konversation?

Hon: Kan du skicks saltet älskling?
    Han: Självklart, varsågod. Du förresten så har jag porr i datorn som skulle räcka i en vecka i sträck på datorn, jag brukar kolla på det när jag rastar snabeldraken när du är på jobbet, kan jag få ketchupen är du snäll?

Hur som helst så är det inte mycket att hetsa upp sig över, ha för all del en diskussion om porr men att döma ut sin kille som ett pervo kan ni aldrig vinna på. Det räcker väl att man inte tycker lika? Förhållanden där man försöker ändra på varandra hela tiden är dömda på förhand.

Nej dags att dra och peta i sig lite öl med polarna och berätta för dem att de alla är presumtiva pedofiler, det har jag läst på nätet så det måste vara sant.

Svar på tråden Min sambo tittar på porr