Panzerfaust skrev 2009-01-23 16:36:55 följande:
Ja vad ska man säga?Som man känns det lite konstigt att läsa att porr leder till barnporr, det är bland det mest skruvade jag läst på länge. Det är ju som att säga att köpa en hund är första steget mot djurporr, det ligger ungefär lika nära sanningen. Jag tror många av tjejerna/kvinnorna helt enkelt inte förstår hur män funkar när det kommer till porr och den relation vi har till vår snorre. Fasen som kille är det ju den första leksak man har.Jag kan lova att nära på alla killar konsumerar porr och av de som säger att de inte gör det så ljuger en stor andel. Det handlar absolut inte om kvinnan man bor ihop med om man som kille kollar på snusk lite då och då, det handlar knappt ens om sex. Det är snarare så att man som kille är mer visuell än vad jag inbillar mig kvinnor är. Man behöver något visuellt för att få igång en när man överväger att "dra en tarzan".Nej jag tror helt enkelt att många av er helt enkelt inte förstår hur vi killar funkar, precis som många av oss inte förstår eran skruvade böjelse för skor och handväskor.Live and let live säger jag, klart grabben ska få ha sin porr ifred, inte heller behöver TS konfrontera honom med det faktum att hon varit och pillat i hans dator heller även om det kan vara lite fult gjort. Personligen hade jag inte brytt mig nämnvärt, ingenting jag har i min mailbox eller på min dator är något jag skulle skämmas för inför min blivande fru och då snackar vi om ett par gigabyte snusk...
Fast skor och handväskor är inte sexuella för mig iaf, och jag får inga sexuella känslor eller orgasmer genom att handla med någon annan eller utan min man.
Nu var ju inte det det du menade heller. Men visst förstår vi nog att killar i allmänhet gillar porr. Det är inget konstigt med det. Men man bör nog vara ärlig om det. Annars kan man ju tro att man har en karl som inte behöver titta på porr för att bli kåt.