• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • anne på grönkulla

Rationellt visst, men om man känslomässigt ändå upplever sig kränkt av det kan det väl vara en bra ide att prata om saken. Om inte annat så kan man ju få bekräftelse på att det inte betyder att man själv inte duger utan att det inte har med varann att göra t ex?

Jag tror på kommunikation. Nu har jag aldrig varit i TS situation, så jag vet inte hur jag själv skulle reagera, såklart, men om det är nåt som gör den ena parten i en relation väldigt upprörd och känner sig kränkt så måste man ju kunna prata om det.

Hemlig2009 skrev 2009-01-23 12:19:05 följande:
    Men förstår ni inte att det INTE har något med er att göra? Ett privat sexliv har alla rätt till och hur det ser ut kan ingen annan bestämma. Tycker det är ett hemskt beteende att kräva av den man älskar att inte få utlopp för fantasier mm.
  • Mörk Ängel
    MV85 skrev 2009-01-23 12:06:20 följande:
    o helt ärligt hade jag reagerat mer om han inte gjort det.
    Oj, vad har du träffat för killar?
  • MV85
    Hemlig2009 skrev 2009-01-23 12:19:05 följande:
    Men förstår ni inte att det INTE har något med er att göra? Ett privat sexliv har alla rätt till och hur det ser ut kan ingen annan bestämma. Tycker det är ett hemskt beteende att kräva av den man älskar att inte få utlopp för fantasier mm.
    *nickar*
    Det är ju just det... porr handlar inte om att man inte är nöjd med det man har, eller att man egentligen vill ha en tjej/kille som ser ut som dem i filmerna.. Det handlar om fantasier mm...
    Dessutom tror jag det är få som är villiga att prova allt deras respektive vill prova.. och att då dessutom ta ifrån dem porren som de kan få leva ut de fantasierna via tycker jag är själviskt...
  • Hammerman

Mörk Ängel skrev 2009-01-23 12:28:07 följande:

Tycker att du ska prata med honom. Precis som Esonda skriver så kanske han inte förstår.Privat sexliv? För mig är det som att vara otrogen, så då kan jag ju ha ett privat sexliv med någon annan än min sambo? För mig finns inget privat sexliv när man har någon. Onani tycker vi inte är privat eftersom det är bristen på den andres närvaro. Så privat sexliv, inte när man är i ett förhållande.
    Så om du skulle åka iväg i ett par veckor, då skulle alltså inte din kille få onanera?
  • Esonda

Mörk Ängel: det är ju så det känns när man kommer på ens sambo, som om han har vart otrogen och det är en känsla som man hellst vill slippa. jag fattar inte det hela med et "privat" sexliv... är man tillsammans med någon så har man ju ett gemensamt och inte ett privat.. kan inte tänka mig gå bakom ryggen på min sambo för lite "privat" sexliv...

• MV85

Mörk Ängel skrev 2009-01-23 12:29:58 följande:

Oj, vad har du träffat för killar?
    uppenbarligen sådana med mer öppet sinne för porr och sex än du gjort...
    Känner inte en enda kille som inte kollar på porr... o max 2 tjejer....
  • Hammerman

Jag tror att väldigt många killar ljuger om sitt porrtittande, just för att det inte ska ta hus i helvete.

• Mörk Ängel

Jo, självklart. Men jag skriver ju att det är inte är något privat för oss med onani. Och om jag åker bort så är det mest troliga att det sker över telefon
    Men om jag åker bort i två veckor så är det helt självklart att han inte kollar på porr för det intresserar honom verkligen inte. Och han skulle inte gilla att jag gjorde det heller.

Hammerman1 skrev 2009-01-23 12:30:28 följande:
    Mörk Ängel skrev 2009-01-23 12:28:07 följande:
    Så om du skulle åka iväg i ett par veckor, då skulle alltså inte din kille få onanera?
  • Yavannakémentari
    Esonda skrev 2009-01-23 12:31:34 följande:
    Mörk Ängel: det är ju så det känns när man kommer på ens sambo, som om han har vart otrogen och det är en känsla som man hellst vill slippa. jag fattar inte det hela med et "privat" sexliv... är man tillsammans med någon så har man ju ett gemensamt och inte ett privat.. kan inte tänka mig gå bakom ryggen på min sambo för lite "privat" sexliv...
    Jag förstår att man känner sig sårad av att någon smyger med det, absolut. Jag och min sambo är superöppna med detta.

Menar du att du inte onanerar Esonda? Tråkigt isf. Jag har jättebra sex med min sambo. Men jag onanerar också, för att det är skönt o trevligt helt enkelt. :)
  • Mörk Ängel

Nej, då rör vi oss nog i olika kretsar skulle jag tro.

MV85 skrev 2009-01-23 12:33:17 följande:
    Mörk Ängel skrev 2009-01-23 12:29:58 följande:
    uppenbarligen sådana med mer öppet sinne för porr och sex än du gjort...Känner inte en enda kille som inte kollar på porr... o max 2 tjejer....
Svar på tråden Min sambo tittar på porr