• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • didis
    ario skrev 2009-01-23 15:02:28 följande:
    jag skulle aldrig acceptera om min fästman tittade på sånt! vad kommer näst...barnporr? ena leder till det andra...
    Nä ge dig!! Det är väl en jädra skillnad på vanlig porr och barnporr!!
  • Hammerman

jag skulle aldrig acceptera om min fästman tittade på sånt! vad kommer näst...barnporr? ena leder till det andra...
    Så ser inte verkligheten ut.
  • ario

det börjar med vanlig porr, sedan kommer grovporr och nånstans på vägen opss..hamnar man på andra sidor..som tex barnporr!

och det är naivt att inte tro att många tyvärr hamnar på den banan!

MV85 skrev 2009-01-23 15:03:58 följande:
    Nu ska vi inte blanda in pedofili i att man tittar på vuxenporr..! Det är INTE samma sak, och det är INTE samma anledningar att man tittar på det!
  • MV85
    ario skrev 2009-01-23 15:06:03 följande:
    det börjar med vanlig porr, sedan kommer grovporr och nånstans på vägen opss..hamnar man på andra sidor..som tex barnporr!och det är naivt att inte tro att många tyvärr hamnar på den banan!
    Pedofili är en sjukdom/störning... att uppskatta vanlig porr, grov eller inte, är det INTE.
    Att komma med sådana anklagelser mot alla som tittar på porr är bara elakt.
  • la esposa

näää, hahahhha
    Trimmar du man könen? oxå pedofili.. för VEM vill ha sex med ett rakat kön..

nu tycker jag at detta inte respekterar TS. sorry.. men detta inlägg var för mycket..

• didis
    det börjar med vanlig porr, sedan kommer grovporr och nånstans på vägen opss..hamnar man på andra sidor..som tex barnporr!och det är naivt att inte tro att många tyvärr hamnar på den banan!
    Jag har aldrig hamnat på den banan!!

Och även om jag inte är en extremt erfaren porrkonsument har jag aldrig sett barnporr. Och skulle jag se det så anmäler jag till polisen!

Mycket riktigt dålig porr har jag däremot sett tyvärr men det är en annan fråga.
  • Hammerman

Och detta har du läst vardå?

Det känns som om det här kommer från pamfletter med illustrationer där alla män har vattenkammad sidbena och skjorta, kvinnor klänning och alla bara ler.
  • didis
    Hammerman1 skrev 2009-01-23 15:08:36 följande:
    Och detta har du läst vardå? Det känns som om det här kommer från pamfletter med illustrationer där alla män har vattenkammad sidbena och skjorta, kvinnor klänning och alla bara ler.
    Och lejonen går i bakgrunden och är bästisar med zebrorna
  • jojanna

TS ta snacket redan ikväll. Skjut inte upp det. Ett förslag om ni inte har gjort det ren. Se på det tillsammans!
    I vårt förhållande är det jag som gillar porr men inte han, men han är helt ok med att jag ser på det nu och då..

• Baby S

Hittade jag porr hemma på ts beskrivda vis skulle jag ta och fråga vad det handlar om, inte mer med det. Men jag skulle också göra det klart om det nu lyckats undgå min karl, att porr och lögner inte är vad jag är ute efter i ett äktenskap/relation.
    Lycka till

Svar på tråden Min sambo tittar på porr