• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • Emmeli o Markus

oj oj oj.. har bara läst halva första sidan men OJ!

Min sambo kollar på porr och som nån skrev så ser jag det som naturligt.. Ja e glad att han får ut sina drömmar om deep throut (eller hur det stavas) genom att kolla på andra bara så jag slipper vara med... hehehe

Längtar efter vår stora Dag:)
  • Tokstolla

Tycker det är så skönt att min m2b tittar på porr ibland.
    jag kan inte alltid vara i fas med hans lust och pressen försvinner helt av att han tar hand om det själv

• 090208

Emmeli o Markus skrev 2009-01-25 23:30:48 följande:
    oj oj oj.. har bara läst halva första sidan men OJ!Min sambo kollar på porr och som nån skrev så ser jag det som naturligt.. Ja e glad att han får ut sina drömmar om deep throut (eller hur det stavas) genom att kolla på andra bara så jag slipper vara med... hehehe
  • Baby S

Usch vilken bullshit det skrivs i denna tråd. Stackars ts som inte får hjälp med sitt dilemma säger jag bara..

Sluta glorifiera porren!!!!!!!!!!!

Denna tråd handlar inte om ifall porr är bra eller dåligt, har ni inga råd att ge ts tycker jag att vi inget ska skriva.

Men jag måste bara säga, ni som tror att 99% av männen måste glo på porr för att bli kåta kan ju knappast befinna er i några schyssta relationer själva, ifall den s.k faktan är något ni inte bara tror på utan dessutom propagerar för.

• passionsblomman

Så, det är alltså den gamla historiska sanningen att män måste "få ur sig" annars mår de stackarna dåligt...

Jaja, det är ju samma anledning som gjort att kvinnor accepterat älskarinnegrejen för det är ju ett sådant obetvingligt behov det också. Säkert horor också, vi vet väl inte bra nog hur vi ska "ta hand om" våra män då i alla hem. Samma förlegade syn som att sex är ngt man "ger" sin man och därmed kan använda för att straffa eller belöna med.

Eller att det självklart är mannen som har mest lust.

Det finns massor kvinnor som är jätteintresserade av att konsumera porr, varför skulle det vara bara en killgrej? jag tror fortfarande att det är individuellt, och inte alls alla tycker att det är intressant.

Min sambo började skriva ett inlägg nu här, men någonstans mitt i "jävla tangentdjävlar" gav han upp..

Han hade ngt på g om att han själv ser det som en fas, som för hans del tappade det spännande för ganska länge sedan.
    han köper Ilustrerad vetenskap och Allt om historia och Båtnytt... Datorn rör han inte om han inte är tvungen.

Att vi båda respekterar varandras integritet-vilket innefattar att vi inte tror varandra om att ljuga, är ett grundfundament för vårt gemensamma liv. Hur fasen skulle det annars gå!

• Panzerfaust

Jag tror helt ärligt att siffran 99 % inte alls är helt tagen ur luften. Jag är 31 år och man, under hela min levnad har jag träffat en (1) man som sagt att han inte kollar på porr. Nu kan man naturligtvis argumentera för att alla grabbar jag träffat genom åren är pervon liksom jag själv måste vara då det händer att jag ögnar igenom porrmappen i datorn (mappen är fyndigt döpt till "grejer" och väl gömd).

Visst finns det baksidor med porren (i porren med har jag hört *host host*) men om man då exempelvis har moraliska problem med porr, sök då efter amatör grejerna.

Problemet är att så många av tjejerna tycks ta det personligt och inget kunde vara mer fel. En del menar att de får taskigt självförtroende när de ser brudarna i en p-våffla, om så är fallet bör man nog ta tag i sin taskiga självkänsla.

Tror porren kommer bli nästa topic i min blogg, den väcker ju känslor iaf.

• TesshjärtaFred

Baby S skrev 2009-01-25 23:44:53 följande:

Usch vilken bullshit det skrivs i denna tråd. Stackars ts som inte får hjälp med sitt dilemma säger jag bara..Sluta glorifiera porren!!!!!!!!!!!Denna tråd handlar inte om ifall porr är bra eller dåligt, har ni inga råd att ge ts tycker jag att vi inget ska skriva. Men jag måste bara säga, ni som tror att 99% av männen måste glo på porr för att bli kåta kan ju knappast befinna er i några schyssta relationer själva, ifall den s.k faktan är något ni inte bara tror på utan dessutom propagerar för.
    Men Baby S, du kan väl inte först säga att om man inte har några råd att ge ska man inte skriva och sen ändå göra samma sak själv.

Det var du själv som sa att tråden inte handlar om huruvida porr är bra eller dåligt.

Men nu när jag ändå har chansen säger jag heja porr! Jag är den som kollar på porr mest i vårt förhållande och jag gör det för att jag tycker om att bli KÅT, att ONANERA till PORR, och för att jag GILLAR DET.

Att snoka runt bland sin blivandes grejer ser jag som ett större brott än att kolla på porr.
  • passionsblomman

Jag måste bara förtydliga att jag för min del inte har åsikten att NÅGON som gillar att titta på porr är ett "pervo" ifall det verkar så.

Däremot tycker vi (vi diskuterar fortfarande detta härhemma irl as speaking...) att det är underligt att göra så tvärsäkra statements så att man säger att "då ljuger han" om en man påstår sig inte konsumera porr.

Här bredvid i soffan sitter en som gjort flertalet FN-tjänstgöringar och som säger att "det går inte att beskriva hur otroligt less man blev på det där efter ett tag"

Sedan finns säkert diskussionen om vad som egentligen är porr och inte osv osv för att ytterligare krångla till det.
    Synen på det har ju också ändrats under åren.

Jag kan mycket väl förstå att det sätter piff på tillvaron i många hem, både gemensamt och var och en för sig.
    I vårt hem är det ingen som är intresserad. Vi piffar själva.

• Panzerfaust

Var gruppbefäl i vakten i lumpen, 10 månader brutal tristess och ja visst , till och med porren blev tråkig efter ett tag. Menar verkligen "Herr Passionsblomman" (jösses, blev lite pride-parad över det namnvalet) att ha inte kollar på någon snusk alls? Inte ens något streamat snusk när lusten faller på? Om det stämmer så är han väl en 1 % :are då.

Just det tjejer ni som kollar era killars datorer och nöjda konstaterar en total avsaknad av porr, det finns porr i youtubeformat...ja ja jag vet vi är svin ;)

• Finyare

Jag undrar hur många män som blir upprörda över att deras tjej/sambo/maka läser ?tantsnusk??

Vi är väl alla vuxna människor som kan ta hand om oss själva.

Svar på tråden Min sambo tittar på porr