• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • MulleNuh

hahaha.
    Baby S skrev 2009-01-26 14:03:40 följande:

25 år och yngre syftar i verkligheten till kåta små 15-åring snorvalpar som just lärt sig att runka och de enda nakna brudar de får se är "blondinerna" i porren. Så så var det med det.
  • Baby S
    Sofiafeb2009 skrev 2009-01-26 13:51:42 följande:
    Jag kallade ingen för blind, jag berättade vad responsen till tråden var. Vad det gäller onormal, om man tillhör 1% så är man statistiskt onormal, jag lägger ingen värdering i det.
    Dvs, om man köper bevisen på 1%, utav den tillfrågade urvalda gruppen alltså.
    Vilket jag inte tror att särskilt många, vuxna människor gör.
  • MulleNuh

Ja exakt.. Jag tror absolut unga killar sitter o porrar.. Men när det gäller "vuxna" så är nog statistiken en helt annan!

Baby S skrev 2009-01-26 14:05:35 följande:

Dvs, om man köper bevisen på 1%, utav den tillfrågade urvalda gruppen alltså. Vilket jag inte tror att särskilt många, vuxna människor gör.
  • Baby S
    MulleNuh skrev 2009-01-26 14:07:47 följande:
    Ja exakt.. Jag tror absolut unga killar sitter o porrar.. Men när det gäller "vuxna" så är nog statistiken en helt annan!Baby S skrev 2009-01-26 14:05:35 följande:
    Helt klart. Vore frågan däremot vilken procent av befolkningen i diverse åldersgrupper som någonsin sett porr i något format så vore ju siffrorna lite annorlunda, men det är inte den infon som vissa försöker kränga ut härinne.
    Usch, jag blir galen!
  • MulleNuh

Jo.. Ja detta kan bli rätt frustrerande för vissa.. Även för mig när vissa säger ditten och datten om min sambo.

Baby S skrev 2009-01-26 14:10:30 följande:

Helt klart. Vore frågan däremot vilken procent av befolkningen i diverse åldersgrupper som någonsin sett porr i något format så vore ju siffrorna lite annorlunda, men det är inte den infon som vissa försöker kränga ut härinne. Usch, jag blir galen!
  • Panzerfaust

Baby S/ Jag vet inte om du gör ett aktivt val i att missförstå mig...

Jag hävdar att 99 % av alla killar konsumerar porr i någon form, jag har ju t om lyckats hitta en undersökning som stödjer mitt påstående. Jag har också menat att män använder porr i samma syfte som tjejer använder dildos. Med det resonemang som vissa av er för fram att porr är likställt med otrohet, ställer ni upp på att en dildo är otrohet också? Killar använder porr för att trigga igång grejerna för att dra en runk helt enkelt, inget annat. Likställer ni onani med otrohet? Jag fattar verkligen inte. Det handlar alltså inte ett ögonblick om att någon "behöver" porr för att bli kåta. Jag tror som jag sade tidigare att många av er tjejer inte fattar hur vi killar funkar när det kommer till vår relation med vårt bihang, det är vår första och bästa leksak det vore oerhört grymt av er att ta den ifrån oss.

Det är en sak om era killar sitter och drar i grejerna när ni är hemma och tillgängliga, då kanske man behöver prata om det. Men vad i hela friden är problemet om han tittar på snusk när han i sin ensamhet vill slå ihjäl ett par sekunder (hehe) med att vaxa delfinen? Det har som jag sade tidigare noll och ingenting att göra med er relation eller erat sexliv, det är helt skilda saker.

Vet inte hur många av kvinnorna som någon gång onanerar men jag hoppas innerligt att den siffran ligger runt 99 % också. Män är mer visuella än kvinnor och därför använder vi porr inget nytt och inget konstigt. Vad jag vill veta är vad är er egentliga invändning mot porren? Att han tittar på en annan naken kvinna? Det borde teoretiskt störa er mer att han faktiskt tittar på en naken snubbe också då...

Ser ni kvinnorna i filmerna som konkurrens och blir svartsjuka på dem? Väntar med spänning på vad som är er egentliga invändning mot porren för jag fattar inte.

på tal om statistik så är det omöjligt att alla ni som tror er ha män som inte kollar på någon porr verkligen har det. Vill ni veta var ni ska leta så har ni en mästare på att gömma snusk här, det är bara att fråga ;)

• Baby S

Alltså, fine kolla på porr, gör vad ni vill, men sitt inte och påstå att 99% av ALLA behöver skiten för att tända. Och kom inte och säg att alla som inte gör det LJUGER!
    Därutöver får var man ro som han vill, jag bryr mig inte. Men håll er till fakta åtminstone om ni inte kan hålla er till trådens ämne, vilket jag hoppas att iaf jag kommer göra hädanefter.
    Sen vore det lite iofs lite kul att höra vad momiboki har för belägg för sitt befängda påstående, men jag misstänker att det inget finns

• BMTS

Känns inte som att jag har fått särskilt många råd angående min fråga men nu vet jag att:
    1. ALLA killar älskar porr och porrsurfar regelbundet och de som inte medger det öppet ljuger.
    2. De flesta tjejer älskar också porr.
    3. Människor som inte älskar porr är antingen frigida eller onormala på annat sätt.
    4. 40 tradare på en storbank tycker detta är skitkul.

Bra, tack för infon...

Det här är nog bland det sorgligaste jag har läst.

• Panzerfaust

Förstod att diskussionen om den övre gränsen på 25 år skulle dyka upp förr eller senare. När tror ni då att en man är "vuxen" nog att inte kolla på porr längre?

*31 åring som inte är vuxen vars bekantskapskrets har norra europas hårigaste handflator*

• MulleNuh

Alltså min sambo är 36 år. Klart han älskar sex och "porr" men den porren ser vi tillsammans!! Han har inte ut nåt av att kolla ensam.. Plus att han inte har den möjligheten eftersom vi är med varandra jämt!

Svar på tråden Min sambo tittar på porr