• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • Plummis83

Min oxå!!

MulleNuh skrev 2009-01-26 08:36:11 följande:
    haha mm då tillhör min den där 1%.
  • MulleNuh

Alltså visst. Det kan ju låta naivt. Men det finns inte en möjlighet i världen att han kunde kolla porr! Finns liksom ingen tid. Ja om han inte porrar på jobbet vilket han heller inte hinner då dom har så mycket att göra hela tiden.

• Plummis83

Haha, exakt så är det för min sambo oxå. Golfinstruktör så han hinner inte sitta vid datorn så mkt på jobbet å hur skulle det se ut om han satt där å porrade när fler är i samma rum??
    Sen jobbar han även en hel del hemma då han har eget företag oxå!

MulleNuh skrev 2009-01-26 08:50:23 följande:
    Alltså visst. Det kan ju låta naivt. Men det finns inte en möjlighet i världen att han kunde kolla porr! Finns liksom ingen tid. Ja om han inte porrar på jobbet vilket han heller inte hinner då dom har så mycket att göra hela tiden.
  • MulleNuh

Mmm.. Ja här sitter vi brevid varandra i soffan med varsin laptop "hela" kvällarna.. Åker porr på är det oftast jag som satt på den.

Plummis83 skrev 2009-01-26 09:02:36 följande:
    Haha, exakt så är det för min sambo oxå. Golfinstruktör så han hinner inte sitta vid datorn så mkt på jobbet å hur skulle det se ut om han satt där å porrade när fler är i samma rum?? Sen jobbar han även en hel del hemma då han har eget företag oxå!
  • ElinPierre

Vad har du för belägg till det? Skulle gärna se en stor och säker undersökning på det!

Karl1970 skrev 2009-01-25 22:56:50 följande:
    99% av alla män surfar porr, sorry, men så är det, och tro mig, om er kille säger att han inte gör det så ljuger han..Panzerfaust, helt enig med varenda ord du skriver.Jag har delat med mig av denna tråd till flera andra killar och vi tror knappt det är sant hur många av er det är som tror att era killar inte surfar porr..
  • ElinPierre

I ett förhållande där det funkar och känns okej för båda parterna att kolla på porr- Varsågoda. (och grattis enligt somliga verkar det som).

Men i mitt förhållande skulle jag känna mig överkörd och bedragen. För mig skulle det vara lika illa som att han var otrogen mot mig (tror jag nu, utan att något har hänt).

Om det nu är så att han skulle kolla på porr (håller med några längre upp- det finns inte TID!) så hoppas jag att han håller det väl gömt för mig i evighet, annars kommer vårt förhållande att vara slut!

• Sofiafeb2009

Jag tror absolut att 99% av killar kollar porr..
    Tror det är extremt få män som inte onanerar och ännu mindre % som tänker på sin egen flickvän eller fru när de gör det.
    So what, alla måste väl få ha fantasier.. De är inga sämre partners för det..

• MulleNuh

haha men det är extrema siffror ni drar till med!!
    Tror inte dom stämmer..

MEN detta att tänka på någon annan lite ibland under själva akten är väl ok!? Inte så konstigt isf.

Inte fan tror jag min karl tänkte på MIG när vi sexade i slutet av min graviditet!? En 40-kilos viktuppgång är väl inget som tänder nån?!?!? Ja om det inte är en feeder vi pratar om!
    Men då sa jag till honom: blunda och tänk på nåt annat!

• Sofiafeb2009

Alltså, han tänker ju givetvis på mig när VI gör det, men kanske inte när han är ensam..

• MulleNuh

Hur vet du det??
    Att han tänker på dig menar jag?

Sofiafeb2009 skrev 2009-01-26 12:09:08 följande:
    Alltså, han tänker ju givetvis på mig när VI gör det, men kanske inte när han är ensam..
Svar på tråden Min sambo tittar på porr