• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • Baby S

Okej, så om vi ska fortsätta i dina hypotetiska tankebanor så måste ju det betyda att även 99% av tjejerna använder dildo, menar du det?
    Onani är inte otrohet. Men du, porren kommer i många skepnader, sitter man och ringer t.ex och pratar med dessa porrtjejer så är det otrohet.
    Män är inte heller mer visuella än kvinnor.
    Vidare drar du upp gamla tråkiga missuppfattningar om svartsjuka, konkurrens och dåliga självkänslor.
    Suck.

• Panzerfaust

Till OT/

Du har ju fått en hel del råd? Att tråden förr eller senare får ett eget liv är väl inte så konstigt?

Mitt råd är: Låt det vara, det är mycket mycket värre att du snokat i hans dator då det verkligen inte är ok att göra i hemlighet. Din kille har porr i datorn, han använder den säkerligen när han masturberar, det reflekterar inget på att ni skulle ha ett dåligt sexliv eller förhållande. Ha en generell diskussion om porr med din kille det ska ni väl båda klara av sedan får ni väl eventuellt acceptera att ni tycker olika?

• Baby S

Ts, jag har försökt styra tråden rätt men ingen verkar vilja haka på. Jag är ledsen att du inte fick hjälp härinne.

BMTS skrev 2009-01-26 14:23:57 följande:
    Känns inte som att jag har fått särskilt många råd angående min fråga men nu vet jag att:1. ALLA killar älskar porr och porrsurfar regelbundet och de som inte medger det öppet ljuger. 2. De flesta tjejer älskar också porr. 3. Människor som inte älskar porr är antingen frigida eller onormala på annat sätt. 4. 40 tradare på en storbank tycker detta är skitkul. Bra, tack för infon... Det här är nog bland det sorgligaste jag har läst.
  • svårtattvälja

BMTS

Nej, inte alla killar kollar på porr, ljuger om det och skrockar glatt att de är "svin".

Jag skulle om jag var du prata med din man vad du har hittat. Du kan inte göra något åt det, det är hans liv och val. Men det verkar äta upp dig så såklart måste det fram. Kanske han kan förklara sitt behov för dig på ett sätt som du kan förstå och acceptera.

• Lady o Lufsen

Vad som kan irritera mig med porr- såvida du inte hittar realistiska, verklighetsvisande erotik, vilket är i en helt annan liga- är att kvinnan förväntas vara så nöjd med att bara få alla hålen fyllda- hon ska gärna ha en, två eller tre män samtidigt...samtidigt som hon ska kunna och orka utstöta förnöjsamma ljud som "Åh", "mer", "ja" och så vidare...killarna ska gärna "high five:a" också när dom är klara med sitt...fast å andra sidan sätt kan jag ju vara helt insnöad vad det gäller traditionell pporr...då jag inte tittar på sånt

• Panzerfaust

Jag hoppas ärligt att 99 % av alla kvinnor äger en dildo, det är inget jag missunnar dem.

Kan inte uttala mig om tfn-sex det är något jag själv inte fattar alls...

Jag drar inte upp några gamla tråkiga missuppfattningar, jag frågar vad som är problemet med porr för er? Vad spelar det för roll om era respektive kollar på snusk och drar i grejerna när ni ändå (troligtvis) inte är hemma?

• svårtattvälja

Baby S skrev 2009-01-26 14:23:47 följande:

Alltså, fine kolla på porr, gör vad ni vill, men sitt inte och påstå att 99% av ALLA behöver skiten för att tända. Och kom inte och säg att alla som inte gör det LJUGER! Därutöver får var man ro som han vill, jag bryr mig inte. Men håll er till fakta åtminstone om ni inte kan hålla er till trådens ämne, vilket jag hoppas att iaf jag kommer göra hädanefter.
    *håller med*
  • josanna

Så trött jag blir på tjejer som blir avundsjuka på lite porr surfande samma typ av brudar blir avundsjuka om deras kille onanerar i smyg. Detta är helt normalt ska du veta. Konfronterar du honom kommer du skada ert förhållande i den bemärkelse att han tycker du är jobbig och att du inte ger han den friheten att vara sig själv. Han kanske är nyfiken på andra saker i sängen som du säkert sagt nej till. Utforska er lite prata om sex titta på porr tillsammans det ger en kick tro mig. Var inte så inskränkt, jag är tjej och tycker det är mysigt med att ha porrfilm på medans vi har sex ibland. Var inte så rädda våga lek lite och vad du än gör klandra han inte för att han tittar på porr det kommer ge dig ett stort minus som kommer hänga kvar. Du blir den torra tråkiga flickvännen som han inte pallar med. Trust me.

Lycka till

• Panzerfaust

Lady o Lufsen/

Visst är det så, det finns oerhört mycket dålig porr, producenterna tycks leva kvar i svunna tider.

Men då är det ju så att folks heminspelade filmer håller på att knäcka porrföretagen också.

• Baby S
    josanna skrev 2009-01-26 14:43:28 följande:
    Så trött jag blir på tjejer som blir avundsjuka på lite porr surfande samma typ av brudar blir avundsjuka om deras kille onanerar i smyg. Detta är helt normalt ska du veta. Konfronterar du honom kommer du skada ert förhållande i den bemärkelse att han tycker du är jobbig och att du inte ger han den friheten att vara sig själv. Han kanske är nyfiken på andra saker i sängen som du säkert sagt nej till. Utforska er lite prata om sex titta på porr tillsammans det ger en kick tro mig. Var inte så inskränkt, jag är tjej och tycker det är mysigt med att ha porrfilm på medans vi har sex ibland. Var inte så rädda våga lek lite och vad du än gör klandra han inte för att han tittar på porr det kommer ge dig ett stort minus som kommer hänga kvar. Du blir den torra tråkiga flickvännen som han inte pallar med. Trust me.Lycka till
    Denna typ av vanförställda utgångspunkt som synläge och diskussions underlag är inte hälsosam för fem öre.
    Varför man skulle vara en torr, frigid kärring som aldrig får knulla bara för att man ogillar porrindustrin kommer jag aldrig förstå. Lyckligtvis behöver jag inte förstå detta heller
Svar på tråden Min sambo tittar på porr