• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • MulleNuh

Fast GÅR det att tända på tysk porr?!?!

MV85 skrev 2009-01-23 19:03:49 följande:
    Så länge du inte köper från baltstaterna, ryssland, kina osv utan håller dig till den amerikanska, svenska, tyska och franska porren kan du vara 99.9% säker på att tjejerna INTE håller på med droger, eller bor i burar... om du inte specifikt letar upp porr som har denna inriktningen (vilket finns, men då gör tjejerna även det frivilligt)...Alla de stora bolagen har hårda krav på nykterhet, friskhetsintyg och frivillighet.
  • Mrs D to be

det är helt j... avskyvärt. fransk med för den delen :-P

Jag tycker du ska prata med honom och fråga varför han ser på det och sedan bara lugnt säga att du inte kännner dig bekväm i det hela. om han inte kan ta det samtalet har du ett problem. vem vet han kanske slutar, kanske tittar ni tillsammans på det och du gillar det? vem vet

MulleNuh skrev 2009-01-23 19:11:29 följande:
  • MV85
    MulleNuh skrev 2009-01-23 19:11:29 följande:
    hahahahahahahahaha jag tror inte det! Men det finns mycket bra amerikansk porr... om man letar lite... så man kommer under lagret av översminkade sönderopererade "blondiner"...
  • 090208

Men herregud... Man tar val fortfarande "hand om sig sjalv" ibland fast man ar sambo..? Eller ar jag helt onormal..?
    Tycker inte det ar sa jattehemskt, om han haller det for sig sjalv. Laste ju for ett tag sen om en tjej som skrev att hennes sambo kollade porr sen blev pirripirri och gick in till henne. Gris!!

• Baby S
    090208 skrev 2009-01-25 20:31:34 följande:
    Men herregud... Man tar val fortfarande "hand om sig sjalv" ibland fast man ar sambo..? Eller ar jag helt onormal..? Tycker inte det ar sa jattehemskt, om han haller det for sig sjalv. Laste ju for ett tag sen om en tjej som skrev att hennes sambo kollade porr sen blev pirripirri och gick in till henne. Gris!!
    Men har du inte läst ts? Vad tror du att ts sambo gör då med hela datorn full av skiten?
  • MulleNuh

Ni tjejer vars killar smygkollar på porr! Ta bort ALLT han har i dator och byt ut det mot en hederlig gammal tysk p-rulle. Då är allt dom får se en massa vilda kisstoffsar och håriga armhålor! Då kanske dom ledsnar på skiten!!

• Luucie

Ja den där med tjejen och leverpastejskorven är ju inte så hot precis..

• MulleNuh

ja du verkar ju veta vad du pratar om!
    Jag vet inget om nån leverpastejskorv.. hoho

Luucie skrev 2009-01-25 20:40:25 följande:
    Ja den där med tjejen och leverpastejskorven är ju inte så hot precis..
  • ElinPierre

Har inte läst speciellt mycket av era svar.
    Men JAG skulle aldrig fixa att killen kollade på porr.. Mina komplex är tillräckligt stora som de är. Och visst att det inte handlar om mig kanske, men jag skulle för alltid se hans önskan om att kolla på andra brudar.

Aldrig, aldrig skulle jag klara det!
    Vi har haft en väldigt öppen dialog om detta sen start, eftersom jag till på köpet allmänt är mot porr.

TS- Prata med honom!

Svar på tråden Min sambo tittar på porr