• BMTS

Min sambo tittar på porr

Jag är så otroligt ledsen! Har gjort något väldigt dumt - jag gick in i min sambos dator - otroligt korkat och oärligt, jag vet - jag ångrar mig verkligen!! Men i datorn upptäckte jag massor av grova porrbilder, de flesta nersparade under tiden han har varit tillsammans med mig. Jag är chockad - trodde aldrig att min kille höll på med sånt. Dessutom känner jag mig så otroligt besviken och kränkt över hela situationen så jag vill knappt se honom i ögonen ens.

Vad ska jag göra? Konfrontera honom och därmed också medge att jag har snokat bland hans bilder eller bara hålla tyst om det?

• Svar på tråden Min sambo tittar på porr
  • MV85

Mörk Ängel skrev 2009-01-23 12:36:18 följande:

Nej, då rör vi oss nog i olika kretsar skulle jag tro.
    :) Skulle jag oxå tro.... Det är ganska stor skillnad beroende på vilken typ av människor man umgås med säkerligen, men jag umgås med ganska "alternativa" människor med en alternativ syn på sex.. många som inte lever i monogama konstellationer mm mm :)
  • April Tjejjen

Jag håller med Nalle.. Jag tycker du ska erkänna för din sambo och säga som det är. Om du inte gör det kan du hamna i en depression som du inte vill ha, tro mig. Har varit där själv. Det slutade för mig att vi gick skiljda vägar.
    Är det något ni måste göra är prata om det och finna en lösning som passar båda.
    Lycka till!

• Esonda

Nej det gör jag inte.. har försökt och njuta av det men kan inte när jag är själv utan endast med min sambo... konstigt jag vet men jag kan helt enkelt inte..

avannakémentari skrev 2009-01-23 12:35:35 följande:
    Jag förstår att man känner sig sårad av att någon smyger med det, absolut. Jag och min sambo är superöppna med detta.Menar du att du inte onanerar Esonda? Tråkigt isf. Jag har jättebra sex med min sambo. Men jag onanerar också, för att det är skönt o trevligt helt enkelt. :)
  • Mörk Ängel

Ja, det förklarar ju saken Porr har aldrig varit en del av mitt liv, inte när jag växte upp heller. Och jag har ju också valt en kille med samma syn på det hela!

MV85 skrev 2009-01-23 12:38:49 följande:
    Mörk Ängel skrev 2009-01-23 12:36:18 följande:
    :) Skulle jag oxå tro.... Det är ganska stor skillnad beroende på vilken typ av människor man umgås med säkerligen, men jag umgås med ganska "alternativa" människor med en alternativ syn på sex.. många som inte lever i monogama konstellationer mm mm :)
  • Mörk Ängel

Inte alls konstigt! Jag tycker det är en nödlösning. Det är så jäkla tråkigt

Esonda skrev 2009-01-23 12:40:04 följande:
    Nej det gör jag inte.. har försökt och njuta av det men kan inte när jag är själv utan endast med min sambo... konstigt jag vet men jag kan helt enkelt inte..
  • Yavannakémentari
    Esonda skrev 2009-01-23 12:40:04 följande:
    Verkligen tråkigt för dig, det måste jag säga. Men detta är kanske lite OT, inte det TS ville prata om.
  • Yavannakémentari

Mörk Ängel skrev 2009-01-23 12:41:13 följande:

Inte alls konstigt! Jag tycker det är en nödlösning. Det är så jäkla tråkigt
    Hur kan det vara tråkigt att ha skönt? Gör du fel? ;)

Även om jag håller med om att det är roligare/skönare att ha sex.
  • Heloise

Bra skrivet!

Hemlig2009 skrev 2009-01-23 12:19:05 följande:
    Men förstår ni inte att det INTE har något med er att göra? Ett privat sexliv har alla rätt till och hur det ser ut kan ingen annan bestämma. Tycker det är ett hemskt beteende att kräva av den man älskar att inte få utlopp för fantasier mm.
  • Esonda

jag tycker inte det är tråkigt... och min sambo accepterade min inställning till porr.. och han har sina fantasier kvar ändå... handlar mycket om att ge och ta med.. och för TS skull så är det noga med att prata med sin sambo om det så båda vetvart man står någonstans så slipper det bli komplikationer... (eller hur det nu stavas :P)

• Baby S

Läste inte tråden, svarar ändå. Jag förstår dig ts, usch jag hade inte heller mått så bra om jag vore du. Nej tack ingen porr hemma hos mig. Inte för att jag är pryd, men jag ogillar det.
    Det är helt enkelt inte nödvändigt. Om min man hade känt ett sånt behov av att ladda ner porr å det allra grövsta så hade han inte fått det han behövde från mig och då hade det inte varit så mycket mer att snacka om tror jag. Han hade heller inte varit den han utger sig för att vara.

Svar på tråden Min sambo tittar på porr