• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Kram blomman!!

Heloise: Det är vanligt i Göteborg också. Blev inte så mkt på vårt bröllop, bara en gång...

Danska traditioner är ju stolliga. Vi var på bröllop med halvdansk konstellation kan man säga. Vi blåste serpentiner på brudparet tills de inte syntes längre, samtidigt som danskarna sjöng en sång. De sjöng förresten en annan sång som aldrig tog sluuuut också, heeela tiden. (Kändes det som. )

• MulleNuh

Åååå jag dör nu. Har ätit så mycket mat så det på riktigt känns som jag ska gå sönder.. Vi åt min kända kräftsoppa och den kan man dö för!!

Vill ni ha receptet så är det bara att säga till..

• passionsblomman

TILL!!!

Förresten så är jag säker på att alla i middagstråden vill ha det också!!! Skriv det där vettja!

MulleNuh skrev 2009-02-12 19:53:42 följande:
    Åååå jag dör nu. Har ätit så mycket mat så det på riktigt känns som jag ska gå sönder.. Vi åt min kända kräftsoppa och den kan man dö för!!Vill ni ha receptet så är det bara att säga till..
  • Im yours

Hej hej alla! Vad mysigt det är härinne, slår mig ner en stund.

Så jättekul Mulle med husköpet, verkligen

Passion; Usch för allt ontande. Jag vaknade mitt i natten, o hade så ont i halsen. Tänkte hjälp nu börjar flunsan om, m peppar, peppar har jag inte känt något under dagen. Blir så trött, på att vara trött, och hängig..............

Den här låten får mig att snyfta lite;

profile.myspace.com/index.cfm&friendID=408452957

• Heloise

jag fick ge mig var inte en tradition utan en lek; seriöst karlar!! Skönt att höra att det inte bara är folk ifrån norra uppland som ägnar sig åt det haha

Är grinig över att ajgitne hittar rätt nr av library quartely somjag måste läst till i morron vi sja läsa årgång 67 nr 4 finns inte, men 66 och 68 finns jag blir så less!! Jag har ingen energi, motivation eller fokus för skolan just nu. Jag skulle hoppa av i morron om det inte var för att jag är stolt och tjurskallig; jag har pluggar 3 år för att ens kunna gå det här jäkla master programmet, jag lyckades komma in och nu så är det så otroligt vansinnig fruktansvärt tråkigt att jag nästan kräks vid tanken på att läsa ett ytterligare år innan jag är klar. Hjälper ju inte att jag har en inbiten avsky mot alla mossiga tråkiga högfärdiga akademiker( även om vi faktiskt har en del bra lärare) speciellt som om det bästa de vet är uppsatser och jag blir helt stenkorkad så fort ngn nämner uppsats. Nä usch jag ska gå och cykla av mig den där goda franska grytan jag gjorde.
    ojoj förlåt för att jag gnäller.

• Heloise

ja och i vanliga fall brukar jag behärska det svenska språket även om det helt klart finns anledning att betvivla det om man läser min förra post

• passionsblomman

Är det någon fler som blivit kallad tjock idag?
    Och som vet att det är SANT!!!*behöver en gubbe som gråter, helst en fet en*

• Heloise

nä inte idag men iaf senaste veckan!
    Du är inte tjock blomman Mulle sa att du inte var det. Skit i vad elaka gubbar säger!

• Im yours

Blomman; Du är säkerligen inte alls tjock, folk säger så mycket dumt. Kramar ........ Vi kan börja morgonpromenera om du vill. Bara för att det är så härligt med frisk luft, och sånt

• Heloise

ok det här får mig på bra humör!!

Svar på tråden Tantvarning 3