• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Världen behöver så många figurer som möjligt, det blir roligare i sagovärlden då. och i verkligheten med.

Jag brukade skrämma skiten ur min lillsyrra när vi bodde i örebro som små. Hon trodde på fullaste allvar att Gargamel bodde högst upp i Örebro slott, där ett ensamt fönster lyste sent på kvällarna...
    Apropå Smurferna alltså.

Panzerfaust skrev 2009-02-11 23:38:39 följande:
    Äh! Buttersmurfen is the shit!
  • BlygBrud

Själv håller jag hårt på Ior! He is my man!!!
    Butter, trumpen med en härlig livsfilosofi, och i all denna buttra trumpenhet...en liten flirtig rosa rosett på svansen, som för att citera Ior själv. "Inte är så mycket att ha, men jag har liksom blivit ganska fäst vid den"

Så, när jag inte är Tant så extraknäcker jag som Ior...
    Även om jag just nu...så här snart 2 dagar innan vigseln känner mig mer som stressad kanin än lugn åsna, och defenitivt inte som en klok uggla....

• Panzerfaust

sv.wikipedia.org/wiki/Smurferna

"Buttersmurf (Bittersmurf/Tråksmurf/Gnällsmurf) - blev gnällig efter att ha blivit biten av Bzzbzz-flugan. Avskyr allting utom Smurfan och blommor (men han gillar inte att någon vet att han gillar blommor)."

Hehehe

• Im yours

Blygbrud; Vi måste absolut vara tvillingar, jag sa nämligen oxå Ior.

Godmorgon alla!

• Originalrosen

God morgon, smurfar, Ior, Nasse och Puh! *vinkar till alla*

Här väntar en knepig dag, så det är bäst att jag sörplar kaffe och drar iväg så att jag får komma hem så fort som möjligt. Ha det gott!

• Daa

Godmorgon!
    Lycka till med den knepiga dagen, Originalrosen.

På plats på jobbet: bäst att sätta igång.

• MulleNuh

Tycker inte du är rädd och mesig som nasse!! Snarare ordningssam.

passionsblomman skrev 2009-02-11 23:11:35 följande:
    VA!!???Hur DÅ?
  • Troll1
    BlygBrud skrev 2009-02-11 23:56:36 följande:
    Själv håller jag hårt på Ior! He is my man!!!Butter, trumpen med en härlig livsfilosofi, och i all denna buttra trumpenhet...en liten flirtig rosa rosett på svansen, som för att citera Ior själv. "Inte är så mycket att ha, men jag har liksom blivit ganska fäst vid den" Så, när jag inte är Tant så extraknäcker jag som Ior... Även om jag just nu...så här snart 2 dagar innan vigseln känner mig mer som stressad kanin än lugn åsna, och defenitivt inte som en klok uggla....
    Hahaaaha! Nu drar det minsann ihop sig. Tänk så härligt det ska bli....

Jag går gärna här och är efterklok. Skulle nog prioriterat lite annorlunda idag. Tänk så "redig" man kan vara i efterhand.

Vem är jag då, förutom ett penntroll? Vill åsså va nån ju.

Svar på tråden Tantvarning 3