• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Hallå sötisar Jisses, kan man pimpa upp sig hemma nu förtiden. med hjälp av nätet. Korrigera, och redigera, jag är så impad att det höll på att bli sängavkastning här med Jag vill oxå kunna sådana saker, då kan verkligen briljera med ett snyggt fotoalbum. Glömma röda ögon, virvlande hårtester, konstiga leenden, samt en o annan finne. Jag vill, jag vill...... kunna.

Mulle; eftersom du har en tom klädkammare, kan jag väl skicka över lite av mina nu ickehängande kläder Föresten, din Bella heter hon Isabella egentligen, el?

Blygbrud; Samtidigt som jag önskar att jag vore giftasklar nu, så känns det gott att det är en stund kvar. Det är lite lustigt för Lasse presenterar mig som sin fru redan nu. Så det kan bli knöligt att förklara det hela då inbjudningarna landar hos vissa personer

Ikea, ikea, ikea; Japp, var dit idag. Tittade lite extra på lampor, o speglar. Hittade en ursöt liten "falsk" kristallkrona 398 kr.

Tand-o tantrådar. Det är tur att tanter är svåra att placera i badrumsskåpet, annars kunde man ta fel efter tandbortningen.

• MulleNuh

Ja lassa över bara!!
    Nej Bella heter Bella..

Im yours skrev 2009-02-11 18:28:36 följande:

Hallå sötisar Jisses, kan man pimpa upp sig hemma nu förtiden. med hjälp av nätet. Korrigera, och redigera, jag är så impad att det höll på att bli sängavkastning här med Jag vill oxå kunna sådana saker, då kan verkligen briljera med ett snyggt fotoalbum. Glömma röda ögon, virvlande hårtester, konstiga leenden, samt en o annan finne. Jag vill, jag vill...... kunna.Mulle; eftersom du har en tom klädkammare, kan jag väl skicka över lite av mina nu ickehängande kläder Föresten, din Bella heter hon Isabella egentligen, el?Blygbrud; Samtidigt som jag önskar att jag vore giftasklar nu, så känns det gott att det är en stund kvar. Det är lite lustigt för Lasse presenterar mig som sin fru redan nu. Så det kan bli knöligt att förklara det hela då inbjudningarna landar hos vissa personer Ikea, ikea, ikea; Japp, var dit idag. Tittade lite extra på lampor, o speglar. Hittade en ursöt liten "falsk" kristallkrona 398 kr. Tand-o tantrådar. Det är tur att tanter är svåra att placera i badrumsskåpet, annars kunde man ta fel efter tandbortningen.
  • BlygBrud
    passionsblomman skrev 2009-02-11 12:06:59 följande:
    Men vad fasen! Nu fick ju Mulle vatten på sin ursäkts-kvarn!!!Vaddå? Har ni krockat? Är ngn skadad?
    F´låt!

Njae...skador och skador.... *mumttrar lite*

Skulle backa....och det var en snödriva där som blev otroligt förälskad i fronten på min bil...eller om det var tvärtom... i alla fall, främre kokfångaren bestämde sig för att stanna kvar i snödrivan och ha det lite mysigt...fast det tyckte inte jag, utan jag fortsatte att backa...så nu hänger kofångaren där lite på trekvart och min bil ser ut som den fått en smäll på munnen...
    Och dessa hyfsat moderna bilar så sitter ju allt i hop i ett helt "paket" med kofångare och kjolar och lampor och spolare och .....aaarhhh....och det kostar självklart hur mycket som helst att reparera och fattar inte den där dumma snödrivan och min bil att vi faktiskt ska gifta oss och absolut inte har råd att lägga massa pengar på en kosmetisk reparation av min bil???!!!!???? *hyperventilerar hysteriskt i en papperspåse lite*

Så...nej...inga skador....förutom på min stolthet (borde ju för *piiiiiiiip* sett den där *piiiiiiiiiiiiip* snödrivan) och på min döende anorektiska plånbok....

*tröstar mig med lite choklad*
  • Daa

Trist för dig, Blygbrud. Skador på stoltheten är ju som jobbiga. Tycker du hanterar det bra iaf. Choklad! Det är ju toppen

Jag upptäckte en tråd där rubriken började med mitt nick! Och sen ordet "efterlyses". Hann bli lite orolig, vad hade jag nu ställt till med? Men det var visst inte så farligt...

• MulleNuh

Förlåt, men jag är så JÄVLA förbannad nu!!!!!!!!!

Affären hos oss är den vidrigaste som finns!!! VARJE gång man handlar där så hittar man gammalt skit i deras hyllor. Det har hänt sååå många ggr att man kommit hem med gammalt datum.

Och nu IGEN så kom micke hem med godis och självklart gick godiset ut för 6 månader sen!!!!!!!

• Hammerman

Gå tillbaks och kräv åtminstone reducering på priset.

Är det typ choklad blir den ju inte så mycket sämre av att den är gammal... har ätit choklad som var så gammal så den blivit vit och grynig. Inte direkt dålig, men ganska hård...

• BlygBrud
    MulleNuh skrev 2009-02-11 20:21:47 följande:
    Förlåt, men jag är så JÄVLA förbannad nu!!!!!!!!!Affären hos oss är den vidrigaste som finns!!! VARJE gång man handlar där så hittar man gammalt skit i deras hyllor. Det har hänt sååå många ggr att man kommit hem med gammalt datum.Och nu IGEN så kom micke hem med godis och självklart gick godiset ut för 6 månader sen!!!!!!!
    Förlåt....men...varför fortsätter ni att handla där då???
    Närmaste affären vi har här är likadan....möglig ost, gammal mjölk osv.

Har slutat handla där. OK nästa affär ligger en bra bit bort, (2.5 km till skillnad från 500 m) men tro mig...det är värt det.
  • passionsblomman

Bara att hämta nytt eller få pengarna tebaks!

Man får inte sälja sådant alls, utan det måste kastas nämligen.

Men irriterande!

MulleNuh skrev 2009-02-11 20:21:47 följande:
    Förlåt, men jag är så JÄVLA förbannad nu!!!!!!!!!Affären hos oss är den vidrigaste som finns!!! VARJE gång man handlar där så hittar man gammalt skit i deras hyllor. Det har hänt sååå många ggr att man kommit hem med gammalt datum.Och nu IGEN så kom micke hem med godis och självklart gick godiset ut för 6 månader sen!!!!!!!
Svar på tråden Tantvarning 3