passionsblomman skrev 2009-02-11 12:06:59 följande:
Men vad fasen! Nu fick ju Mulle vatten på sin ursäkts-kvarn!!!Vaddå? Har ni krockat? Är ngn skadad?
F´låt!
Njae...skador och skador.... *mumttrar lite*
Skulle backa....och det var en snödriva där som blev otroligt förälskad i fronten på min bil...eller om det var tvärtom... i alla fall, främre kokfångaren bestämde sig för att stanna kvar i snödrivan och ha det lite mysigt...fast det tyckte inte jag, utan jag fortsatte att backa...så nu hänger kofångaren där lite på trekvart och min bil ser ut som den fått en smäll på munnen...
Och dessa hyfsat moderna bilar så sitter ju allt i hop i ett helt "paket" med kofångare och kjolar och lampor och spolare och .....aaarhhh....och det kostar självklart hur mycket som helst att reparera och fattar inte den där dumma snödrivan och min bil att vi faktiskt ska gifta oss och absolut inte har råd att lägga massa pengar på en kosmetisk reparation av min bil???!!!!????

*hyperventilerar hysteriskt i en papperspåse lite*
Så...nej...inga skador....förutom på min stolthet (borde ju för *piiiiiiiip* sett den där *piiiiiiiiiiiiip* snödrivan) och på min döende anorektiska plånbok....
*tröstar mig med lite choklad*