• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Nä,som väktare.

Han har daglig dos av drägget kan man säga.

Panzerfaust skrev 2009-02-10 23:34:50 följande:
    Knappar det är de man sparkar allt man har på va?Jobbar din gubbe fortfarande inom försvaret?
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-02-10 23:41:45 följande:
    Nä,som väktare.Han har daglig dos av drägget kan man säga.
    Fy fan been there done that, hatade jobbet med passion, slutade efter 2.5år
  • passionsblomman

Hihi! Min sambo har jobbat i tio år och merparten av tden natt i sthlms city i en specialgrupp, som hade en mycket speciell arbetsmiljö...

Nu går han dagtid i ett centrum och har det lite lugnare, så nu kan han diskutera med de andra grabbarna så vågorna går höga...

Förresten så träffade han sin Passion så att säga, så nå´t bra blev det iallafall.

Panzerfaust skrev 2009-02-10 23:43:18 följande:
    Fy fan been there done that, hatade jobbet med passion, slutade efter 2.5år
  • lillabruden
    Panzerfaust skrev 2009-02-10 23:28:52 följande:
    Diskussioner i min släkt tenderar att bli grymt heta (absolut inte mitt fel )
    Jasså vi är släkt
  • lillabruden

inatt fryyyyyyser jag så förbannat!!!!! Ge mig en brasa eller nåt!! Johnny Depp, var är du?!!?! VÄRM MIG!!!!!

• passionsblomman

Morgon!
    Små små singlande snöflingor i all stillsamhet,kaffet pyser och fräser, son och sambo nyåkta...

-någon tant vaken?

• MulleNuh

Han är här hos mig!
    Och jag delar inte med mig.. Eller ja ok då..

lillabruden skrev 2009-02-11 05:10:01 följande:
    inatt fryyyyyyser jag så förbannat!!!!! Ge mig en brasa eller nåt!! Johnny Depp, var är du?!!?! VÄRM MIG!!!!!
  • Im yours

Morgon på er. Totally nyvaken............. örebroare finnes Här känns det oxå lite kylslaget, och sååååååååååå mycket snö. Ute alltså.

Funderar på att åka ut till IKEA, de kanske har möblerat om

Cy

• Troll1

Gohhd mohhhrrgohhn!

Vi har nära till IKEA, tar väl 10 min eller så. Igår var det nästan inget folk där och så har de börjat sälja supermumsiga chokladkakor m nötter (!) för endast 5 riksdaler.
    Jag o mannen tröckte i oss nästan hela vid utställningsmontrarna. Jag försökte smussla o ta allt själv, men se den gubben gick inte.
    Vi har spanat in så fina, väggfasta sänglampor/spots på Åhlens bla, men de går på 1400:- ungefär... Det går inte nu, men IKEA hade ett par helt ok för 79:- för dubbla... Så dem fick det bli tillsvidare. Hoppas de kommer upp också.

Svar på tråden Tantvarning 3