• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-10 21:39:14 följande:
    De skulle, inom ett par månader.......det har väl gått typ en nu iallafall med utkastningssegheten?

Bha! Såhär har det varit lääänge nu. Jag tjatade om plustjänsten i ett år eller nåt, innan den kom, bara en så´n sak. *grinkärringen har fräst*

• passionsblomman
    Troll1 skrev 2009-02-10 21:47:58 följande:

Bha! Såhär har det varit lääänge nu. Jag tjatade om plustjänsten i ett år eller nåt, innan den kom, bara en så´n sak. *grinkärringen har fräst*
  • passionsblomman

Det är ett sundhetsteckan att man har liv i sig nog att bli lite arg ibland.

jag garvar åt din smurf, för han passar ju rätt bra nu då...

En mkt konstig krock för mig med att hamna i min sambos släkt, var att där är det lite så i diskussioner, att om man blir arg har man automatiskt förlorat1

vilket i sin tur innebär att ofta verkar det inte vara mycket till diskussion, utan mer ett provcerande för att GÖRA ngn arg nog...

Pantat tycker jag. Man blir vl engagerad om det är ngt som berör och man blir väl arg ibland. Vad är det med det?

Sa tanten med det närmast latinamerikanska temperamentet.

Förresten så var det riktigt läskigt att hon verkade tro på sin egen uppgift där om judarna...

Panzerfaust skrev 2009-02-10 23:18:02 följande:
    Arg arg arg arg arg!
  • Hammerman

Ilska är ett konstant tillstånd som vänds inåt men tappas ut i lagom dos på stackars forum som det här.

• passionsblomman

Könsstympartråden...Kolla inlägget innan panzer blev helt rosa!

Originalrosen skrev 2009-02-10 23:23:01 följande:
    Varför?
  • Panzerfaust

Det är en lögn som kommer från grymt dubiösa källor det är i princip samma sak som om jag skulle recitera Mein Kampf...

Diskussioner i min släkt tenderar att bli grymt heta (absolut inte mitt fel )

• passionsblomman

Nej naturligtvis inte. du trycker säkert inte på en enda knapp någon gång. Och ger dig helt utan strid också, bara för husfridens skull. Tror jag!

Panzerfaust skrev 2009-02-10 23:28:52 följande:
    Det är en lögn som kommer från grymt dubiösa källor det är i princip samma sak som om jag skulle recitera Mein Kampf...Diskussioner i min släkt tenderar att bli grymt heta (absolut inte mitt fel )
  • Panzerfaust

Knappar det är de man sparkar allt man har på va?

Jobbar din gubbe fortfarande inom försvaret?

Svar på tråden Tantvarning 3