• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Åh, coolt. 3000 inlägg. Här vände jag ryggen till en liiiten stund och så bara...bara sådär!

MulleNuh, jag vet att det finns de som inte förstår sig på palt. Jag har lärt mig respektera det

Gillar också sushi utan wasabi. Fast det är mycket jobb innan man har blivit mätt. Tacka vet jag palt

• Originalrosen

Mulle Nuh,
    Vad har du gjort? Var är tråden? *kollar ivrigt*

Kan jag hjälpa till?

• Originalrosen

Idag äter jag smörgåstårta. Gott, men inte lika god som min egen. (Ungefär samma som med semlorna.) Läste i tidningen att semlorna från Tösses bageri på Ömalm vann i Stockholm. Har ni några personliga favoriter att dela med er av? Själv brukar jag gilla Älvsjöbageriets semlor.

Dags att bjuda på champagne för att fira 3000! *plupp*

• Originalrosen

Sushi är så himla gott men det tog ett slag för mig och jag gillar inte riktigt alla sorter ännu. Numera är jag så bortskämd med världens godaste sushi på promenadavstånd - trots att jag bor mitt i skogen och ser stjärnorna på himlen på natten.

• passionsblomman

Va? Har det hänt Mulle nåt?
    var var?

Nu har vi ätit middag. Grillat.

Älvsjöbageriet...där är det gott...

Thelins semlor brukar få gott betyg också.
    Fast min ammmas är faktiskt väldigt goda. Hon gör såna där ganska små, så man kan äta två...eller tre....

• MulleNuh

haha näää Kjell präst skrev en klok sak om att inte tro. Han skrev något om Tomas som tvivlade tills han fick stoppa fingrarna i Jesus spikhål!

haha jaa ni kan ju gissa vad jag trodde han skrev??!!!

passionsblomman skrev 2009-02-10 17:55:49 följande:
    Va? Har det hänt Mulle nåt? var var?Nu har vi ätit middag. Grillat. Älvsjöbageriet...där är det gott...Thelins semlor brukar få gott betyg också.Fast min ammmas är faktiskt väldigt goda. Hon gör såna där ganska små, så man kan äta två...eller tre....
  • passionsblomman

Du är ju inte riktigt klok MulleNuh...

(som Lisabeth säger till Madicken)

MulleNuh skrev 2009-02-10 18:12:32 följande:
    haha näää Kjell präst skrev en klok sak om att inte tro. Han skrev något om Tomas som tvivlade tills han fick stoppa fingrarna i Jesus spikhål!haha jaa ni kan ju gissa vad jag trodde han skrev??!!!
  • MulleNuh

Jaa men vem som helst hade läst det så! (eller hur?!)

passionsblomman skrev 2009-02-10 18:14:07 följande:
    Du är ju inte riktigt klok MulleNuh... (som Lisabeth säger till Madicken)
  • passionsblomman

Näää...BARA du Mulle!

Fast jag visste ju vad det var han menade för något så jag vet inte hur de läser som inte kan sammanhanget...

Med dig i närheten är jag försiktig med användandet av all slags ord som innehåller NÅGOT slags "-hål"

MulleNuh skrev 2009-02-10 18:32:17 följande:
    Jaa men vem som helst hade läst det så! (eller hur?!)
Svar på tråden Tantvarning 3