• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Jooo då. Johnny Depps palt!!

Angelikasen skrev 2009-02-10 20:16:02 följande:
    Heeej!Jag är här, har bara sovit middag och sen ätit min makes underbara pannkakor, det finns inget som slår hans pannkakor!Har försökt tala om för min svärmor att det inte är så farligt att vara förkyld i lite drygt en vecka, även om förkylningen är kraftig. Hon börja tjata om att jag borde gå till doktorn och gud vet vad, bara för att jag har ont i bihålorna. Jag menar, vem har inte det när man är förkyld?? Ger det sig däremot inte så får man ju gå, men en vecka. Men jag ska inte klaga, om min mamma har missunnat mig alla år, så har hon tagit över rollen som mamma till mig för länge sen, det finns ingen som kan få mig att tycka illa om min svärmor, hon är världens goaste.Trollet, var på västkusten bor du, är det långt från mig i Strömstad?? Eller bor du i Tröllhätta???
  • MulleNuh

Jooo då. Johnny Depps palt!!

Angelikasen skrev 2009-02-10 20:16:02 följande:
    Heeej!Jag är här, har bara sovit middag och sen ätit min makes underbara pannkakor, det finns inget som slår hans pannkakor!Har försökt tala om för min svärmor att det inte är så farligt att vara förkyld i lite drygt en vecka, även om förkylningen är kraftig. Hon börja tjata om att jag borde gå till doktorn och gud vet vad, bara för att jag har ont i bihålorna. Jag menar, vem har inte det när man är förkyld?? Ger det sig däremot inte så får man ju gå, men en vecka. Men jag ska inte klaga, om min mamma har missunnat mig alla år, så har hon tagit över rollen som mamma till mig för länge sen, det finns ingen som kan få mig att tycka illa om min svärmor, hon är världens goaste.Trollet, var på västkusten bor du, är det långt från mig i Strömstad?? Eller bor du i Tröllhätta???
  • Angelikasen

Aahh då har du nära till julmarknaden på Liseberg då när det är dags... Jag bara älskar den. Ja, det är ju inget fel på liseberg på sommaren heller, men det brukar vara så j-la mycket folk bara, och jag gillar inte direkt att åka nåt. Till sommaren blir det väl farfars bilar och så med pojken, men annars vet jag inte mycket. Ni tar er aldrig hitåt och kollar galna turister på sommaren då?? Skärtorsag är annars en höjdare

Troll1 skrev 2009-02-10 20:44:38 följande:
    Angelikasen: Jag bor i Gôtheborrrg. Ett försenat 3000 inlägg fyrverkeri Var o hämtade min dotter hos sin farmor. Nu är jag tobacco igen.
  • Troll1

Didis: Denna är till dig tills du får eget lyxabbonemang.
    Det var "raketfart" på den....

• Angelikasen

Finns inte en chans

Troll1 skrev 2009-02-10 20:48:31 följande:
    ...Å min man gör ännu goare pannkakor, sådeså. Mulle: Kanske bra om du inte aspirerar som moderator här på BT. *springer o letar efter prästens tråd.*
  • didis

Tackar tackar!!

*sitter och är avis men är samtidigt snål smålänning så det sitter långt inne att betala för något som annars är gratis*

Troll1 skrev 2009-02-10 20:53:57 följande:
    Didis: Denna är till dig tills du får eget lyxabbonemang. Det var "raketfart" på den....
  • Originalrosen

Man behöver inte vara smålänning för att vara snål - men det underlättar.

• MulleNuh

hahaha nä jag hoppar över moderatorplatsen!!

Troll1 skrev 2009-02-10 20:48:31 följande:
    ...Å min man gör ännu goare pannkakor, sådeså. Mulle: Kanske bra om du inte aspirerar som moderator här på BT. *springer o letar efter prästens tråd.*
  • didis

Det är bra att skylla på, det är liksom ok för smålänningar att vara snåla

Originalrosen skrev 2009-02-10 20:59:48 följande:
    Man behöver inte vara smålänning för att vara snål - men det underlättar.
  • passionsblomman

Å tack för semlor didis.
    Jag har tvingat min karl att massera min onda axel nu lite, under tv-programmet "mästarnas mästare" som vi gillar att se.

Han vågade inte protestera så mycket efter sin semeltabbe...

Fyreverkerier!!! Det och karuseller är nästan det bästa jag vet!

Svar på tråden Tantvarning 3