• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

hahahahaHAHAHAHAHA

passionsblomman skrev 2009-02-10 18:35:46 följande:
    Näää...BARA du Mulle! Fast jag visste ju vad det var han menade för något så jag vet inte hur de läser som inte kan sammanhanget...Med dig i närheten är jag försiktig med användandet av all slags ord som innehåller NÅGOT slags "-hål"
  • passionsblomman

jha! Och inte har jag fått ngn kallelse till intervju till det där jobbet heller...
    -Varför tror ni att de inte fattar att en Florist naturligtvis skulle bli en UTMÄRKT Kriminalvårdare???

• Originalrosen

Thelins semlor fick bara två pluppar om jag minns rätt.

• passionsblomman

OJ DÅ!?!

De brukar ju jämt få jättebra...

de har kanske kommit av sig helt!

Jag önskar att Ekerö Centrum hade ett riktigt ordentligt underbart konditori....

Originalrosen skrev 2009-02-10 19:14:11 följande:
    Thelins semlor fick bara två pluppar om jag minns rätt.
  • Heloise

nu har jag lugnat ner mig lite
    Mamma vill att en unge ska komma på festen( hennes guddotter) och vi tycker att det är orättvist om en ska komma men inte de andra. Nevermind barnen får stanna hemma och mamma får säga vad hon vill!
    Semlor, champagne, palt och sushi voinevoine vilken kombination
    L gjorde köttfärssås och spagetti nu kikar vi på hockey och äter salta pinnar( inte så farligt om man vill bli smäcker) jag har cyklat 1 mil på tränings cykeln( nytt pers rekord 22 min)kanske ska ge mig på 1.5 mil i morron.
    Sen har L varit och köpt gullig pussmunns frimärken på ICA och jag har skrivit info blad samt börjat skriva adresslappar.

• Originalrosen

Hoppas att Drottningholms Slottscafé har goda semlor nästa år, det renoveras ju nu för fullt och öppnar visst till sommaren.

• Angelikasen

Heeej!

Jag är här, har bara sovit middag och sen ätit min makes underbara pannkakor, det finns inget som slår hans pannkakor!

Har försökt tala om för min svärmor att det inte är så farligt att vara förkyld i lite drygt en vecka, även om förkylningen är kraftig. Hon börja tjata om att jag borde gå till doktorn och gud vet vad, bara för att jag har ont i bihålorna. Jag menar, vem har inte det när man är förkyld?? Ger det sig däremot inte så får man ju gå, men en vecka. Men jag ska inte klaga, om min mamma har missunnat mig alla år, så har hon tagit över rollen som mamma till mig för länge sen, det finns ingen som kan få mig att tycka illa om min svärmor, hon är världens goaste.

Trollet, var på västkusten bor du, är det långt från mig i Strömstad?? Eller bor du i Tröllhätta???

• Troll1

Angelikasen: Jag bor i Gôtheborrrg.

Ett försenat 3000 inlägg fyrverkeri

Var o hämtade min dotter hos sin farmor. Nu är jag tobacco igen.

• didis

Troll1: nä vad fubbigt! Snart skaffar jag också lyxabonnemang på BT!!

Passionsblomman: du får komma hem till mig, jag bjuder på makens hembakade semlor - du får ta hur många du vill för nu har vi hela frysen full!!

• Troll1

...Å min man gör ännu goare pannkakor, sådeså.

Mulle: Kanske bra om du inte aspirerar som moderator här på BT.
    *springer o letar efter prästens tråd.*

Svar på tråden Tantvarning 3