• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-10 15:54:47 följande:
    Min sambo kom hem......utan semlorna "dem glömde han" Dumma dumma dumma. (inte fattar han att han genast borde vända i dörren och åka och HÄMTA SEMLORNA DÅ!!!!)*besviken*
    Näää fyyyyy va dåligt!!! Men då får han ju baka!
  • MulleNuh

Åååå sånt där kan göra en genuint ledsen!!! *morr*!!
    Man har gått och längtat och längtat"!!

Som när jag ska köpa min korv med pommes och STOR räksallad till det. Så kommer man hem och ser att dom GLÖMT att lägg på räksalladen som man betalat för!! Borde vara dödsstraff på det!

passionsblomman skrev 2009-02-10 15:54:47 följande:
    Min sambo kom hem......utan semlorna "dem glömde han" Dumma dumma dumma. (inte fattar han att han genast borde vända i dörren och åka och HÄMTA SEMLORNA DÅ!!!!)*besviken*
  • passionsblomman

Usch, jag är barnligast och fånigast i världen , men jag sitter verkligen och tjurar över min uteblivna semla!

Jag tänker av ren princip inte ta bilen och åka själv heller...

...SÅ patetisk är jag.

• Troll1

"Som när jag ska köpa min korv med pommes och STOR räksallad till det. Så kommer man hem och ser att dom GLÖMT att lägg på räksalladen som man betalat för!! Borde vara dödsstraff på det!"

!

• MulleNuh

Nej du är inte patetisk. Hänvisar till mitt inlägg ovan!
    Jag kan seriöst börja gråta om nån jävlas med min mat!

passionsblomman skrev 2009-02-10 16:12:24 följande:
    Usch, jag är barnligast och fånigast i världen , men jag sitter verkligen och tjurar över min uteblivna semla! Jag tänker av ren princip inte ta bilen och åka själv heller......SÅ patetisk är jag.
  • Daa

Man kan ju bli såå besviken! Har aldrig kommit över den där gången när jag hade palt i matlådan och hade längtat hela förmiddagen (och skrutit) och när det väl var dags att äta hände nåt och plötsligt låg all min palt på golvet.
    Besvikelsehantering på hög nivå

MulleNuh skrev 2009-02-10 16:21:52 följande:
    Nej du är inte patetisk. Hänvisar till mitt inlägg ovan! Jag kan seriöst börja gråta om nån jävlas med min mat!
  • Celeste97

Hörrni, ni får ta och lotta ut något till den som lyckas göra det 3000:de inlägget!

• Troll1

Må alla farbröder åka ut för att hämta mat & semlor till oss tanter! Pronto!

• MulleNuh

hahaha fast inte kan du nu jämföra räksallad med PALT!?!?!?!

Daa skrev 2009-02-10 16:25:04 följande:
    Man kan ju bli såå besviken! Har aldrig kommit över den där gången när jag hade palt i matlådan och hade längtat hela förmiddagen (och skrutit) och när det väl var dags att äta hände nåt och plötsligt låg all min palt på golvet. Besvikelsehantering på hög nivå
  • MulleNuh

Micke fråga just vad jag ville äta! Sen föreslog han mumsig sushi!!! JIPPPPIIIII!

Jag älskar min karl!!!

Svar på tråden Tantvarning 3