• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Semlor, gottigott!

Är det bara jag som drabbats av obeskrivlig trötthet? Undrar om det är dax för en rejäl vitaminkur. Några tips?

• connys hjärta

Semlor försökte jag mig på i lördags men ett uruselt resultat,håller ju på att flytta och hittade elvispen men inte visparna,inget rivjärn eller nåt.Blev en sorglig historia ha ha men ungarna åt dom !

• Im yours

Japp, man tager vad man haver Och barn brukar ha god smak, så

• Daa

Åh, semlor! När ska jag få äta semlor?? (Åh, så dumt att prata semlor nu, när jag är så hungrig...)

Nå, kul att ni börjar vakna. Det var lite ensamt här i tanttråden i morse. fast det kanske inte gjorde så mycket, eftersom man inte får drälla här på arbetstid för chefen.

Troll1: jobbigt med din tand, hoppas det ordnar upp sig.

Nae, det här går inte längre, måste äta mat nu.

• passionsblomman

I´m yours: JAAAAG är sådär trött som du!

Vaknade vid 7 med sprängande huvudvärk, knaprade i mig en Ibumetin och åt en banan för att sedaan återvända till min bädd och inta horisontalläge.
    Det har inte alls gått över och jag mår illa som fasen också. Ockockockockock....

• Originalrosen

Blomma, kanske det beror på jetlag? Du vänder ju på dygnet, då får man väl jetlag...

• Tizzeltazz

Im yours: är sliten som sjutton, genomtrött...
    kanske ngt som går eller så sover vi för lite?

• Originalrosen

Jag brukar äta Ginseng eller Rosenrot när jag behöver extra energi. Kom bara ihåg att äta det till frukost för annars blir ni hoppjerkar och pigga som illrar när det är dags att sova.

Rosenrot kan iofs vara trevligt att ta en timme före sex.

• Originalrosen

Ja, klockan fem alltså... '*flinar*

• passionsblomman

Jaaaa, men nu den här veckan har jag ju varit så duktig och lagt mig runt midnatt....

Jag tror att det är min nacke och axlarna som spökar faktiskt, för jag är skitstel och har knutor överallt, sa syrran som försökte knåda upp lite cirkulation i mig i söndags.

Nu har jag beställt att sambon ska köpa med semlor hem...det måste väl hjälpa va?

Originalrosen skrev 2009-02-10 13:00:24 följande:
    Blomma, kanske det beror på jetlag? Du vänder ju på dygnet, då får man väl jetlag...
Svar på tråden Tantvarning 3