• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Ooooooo.... färdigylat. Dags att jobba.

God morgon, tanterna. *jobbigt pigg*

• Daa

(Det där sista var som en lögn, egentligen, det där om att jag skulle vara jobbigt pigg. )

• Im yours

Godermorgon! Hahaha, känner mig jobbigt trött igen.... idag.
    Är det efterdyningar av den hemska influensan, el bara allmän vårtrötthet?????? Känns som att jag somnar om så snart jag vaknar Någon fler????????

Det där med vårtrötthet; känns lite knepigt, eftersom jag aldrig sett så mycket snö i Örebro förut. Tja, jag kommer ju från S-svalls området innan För en örebroare verkar jättemycket snö, vara ett klartecken till att gömma sig under allehanda Sibirien-utstyrslar. Men hallå, termometern visar bara på -2 grader. Det är ungefär lika med t-shirt ovanför bikinin uppe i norrland

Hahahahahaha, inte riktigt men----------------en rolig tanke.

Kramizar

• Troll1

God morgon sköna tanter!

Det blev nog lite goddag yxskaft igår på det segande BT...

Didis: Jag ringde tandläkaren nyss och tandsköterskan tyckte jag kunde avvakta ett par dgr till. Hon menade på att det kan kännas ett tag efter en sådan grej. Vill jag ha en tid med kort varsel så ordnar de det i såfall.
    Jag sa att jag var orolig för en ev spricka.

• didis
    Troll1 skrev 2009-02-10 08:30:00 följande:
    Didis: Jag ringde tandläkaren nyss och tandsköterskan tyckte jag kunde avvakta ett par dgr till. Hon menade på att det kan kännas ett tag efter en sådan grej. Vill jag ha en tid med kort varsel så ordnar de det i såfall.Jag sa att jag var orolig för en ev spricka.
    De har ju journalen och kan se om det är någon tand på den sidan som "ligger risigt till". Hoppas den lugnar ner sig nu, om tanden inte är lagad sedan förut BORDE den bli bättre snart även om det kan ta flera veckor (ibland månader) innan den blir helt symtomfri.
  • Tizzeltazz

god morgon tanter!
    blev ruskigt sen till jobbet idag så känns som jag ligger efter... men det är bara att hugga i och tänka på semlorna jag och syrran ska mumsa i oss ikväll

Svar på tråden Tantvarning 3