Hejsan alla tanter. Orkar inte läsa ikapp, så är det nåt superviktigt som avhandlats kan ni väl ge en snabb resumè, ni vet en sån där som man får i alla såpoperor...
Idag, nytt lågvattenmärke i min mammas och mitt "förhållande"!
Först skulle jag vara en god dotter och bjuda min mamma på en kopp kaffe och en semla på ett av stans fik, Jaha, kaffet var tydligen fruktansvärt svagt, och nästa gång ska hon nog be om att få en semla utan "damm" på (damm=florsocker)och så var hon tvingad att sitta vid ett bord för två (min syster var med så vi var tre) precis vid dörren för att inte känna sig instängd i en källare. Bageriet ligger på bottenvåningen och man går ner tre trappsteg, så man kan titta ut genom fönstren utan problem.
Sen till det värsta: min syster och jag gick, under tiden min mamma stod och förpestade sina lungor med en cigg, in i en liten butik som säljer the och lite småpryttlar. När min mamma rökt klart kommer hion in, tar ett andetag och säger högt och tydligt: Nej jag klarar inte lukten här inne.
Där står min syster och jag och får be om ursäkt och förklara för hur mamma beter och uttrycker sig. BARN SKA ALDRIG BEHÖVA FÖRKLARA SINA FÖRÄLDRARS BETEENDE FÖR NÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Usch och fy! Det värsta är att hon fattar inte ens vad hon gör, och försöker man förklara för henne så hackar man bara på henne och det är så synd om henne så.