• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-09 23:14:29 följande:
    Ooooh! Vem vet, vi kan hinna en bra bit mot 3000-talet innan vatten är slut!

Åsså sjunger vi i kör "Får mann ha hunnen mäj säj inn i himmlänn?"
    http://anitashemsida.se/ny_sida_61.htm Lite blandat att hänga med i...

Jag ska lägga min stora dotter snart, eller rättare sagt. Jag ligger bredvid en stund och vi babblar tills jag säger för tredje gången på skarpen att "NU måste jag gå ut, så du kan sova!"

• Originalrosen

Åt precis upp sista chokladpralinen. *slurp*

• Originalrosen

Efter att han har hälsat på alla åskådarna stoppar han alltid ned bägge händerna i byxfickorna. Antingen så kliar han sig på .... eller så har han våtservetter i fickorna.

Vad tror ni?

• passionsblomman

Å, vi har väl vatt mé länge nog för att veta var de alla kliar...?

Originalrosen skrev 2009-02-09 23:22:16 följande:
    Efter att han har hälsat på alla åskådarna stoppar han alltid ned bägge händerna i byxfickorna. Antingen så kliar han sig på .... eller så har han våtservetter i fickorna. Vad tror ni?
  • Originalrosen

Tänk om vi tjejer skulle sitta och klia oss i skrevet hela tiden. Vad ÄR det med detta? Hörrni, killar - berätta nu för oss som inte förstår?

Var är ni?

Panzer, Hammer, Herr Orginal, Fjosok - kan ni inte berätta?!

• Panzerfaust

Bästa leksaken vi har samt att det är förbaskat skönt att veta var man har den så man "safar" upp den med handen.

• passionsblomman

Nej, det kan de inte, för det skulle betyda att de hade svaret på varför man antar att det tjejer har INTE kliar...

(eftersom det är detta faktum: att det kliar, som är förklaringen till krafsandet.)

...för om det nu kan antas klia även på tjejer UTAN att det är svampar eller sjukdomar inblandade...vad är det då som gör att det för en kvinna inte är tillåtet och normalt att göra något åt klådan?

Det man på sin höjd ser kvinnor göra är ju den lilla knycken när en trosa inte sitter optimalt...

Originalrosen skrev 2009-02-09 23:27:28 följande:
    Tänk om vi tjejer skulle sitta och klia oss i skrevet hela tiden. Vad ÄR det med detta? Hörrni, killar - berätta nu för oss som inte förstår?Var är ni? Panzer, Hammer, Herr Orginal, Fjosok - kan ni inte berätta?!
  • Troll1

Åsså sjunger vi i kör "Får mann ha hunnen mäj säj inn i himmlänn?"
    Fel av mig... "Får mann ha hunnen mäj säj inn i kyrrrkannn?" Skulle det vara såklart...
    Den har jag nynnat på ända sedan den där trådstarten.

Han kanske har en kryptonit i fickan... Såg ni den felsägningen när det begav sig?

">

Svar på tråden Tantvarning 3