• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

haha ja Micke gillar att dra fingrarna igneom skägget på morgonen!!

Tizzeltazz skrev 2009-02-09 21:36:40 följande:
    åhh mullenuh och jag är lika vackra om morgonen ser jag
  • Troll1

Lite kontrast till häxor, vampyrer och skäggiga damer.

Lika sött som sirap, honung och socker tillsammans...

• Tizzeltazz

jag ger upp.
    vi ses imorgon, simma lugnt!

PS
    hittade ngt av en popcorn*-tråd?
    'religion tack' - vågade mig faktiskt inte in i den.

*trådar jag och andra brudar brukade dra till, mumsa popcorn, och njuta av underhållningen. samt ibland slänga ett popcorn på förtjänande personer....

• Panzerfaust
    Tizzeltazz skrev 2009-02-09 21:47:03 följande:
    jag ger upp.vi ses imorgon, simma lugnt!PShittade ngt av en popcorn*-tråd? 'religion tack' - vågade mig faktiskt inte in i den.*trådar jag och andra brudar brukade dra till, mumsa popcorn, och njuta av underhållningen. samt ibland slänga ett popcorn på förtjänande personer....
    Fegis
  • Troll1

Vi har precis tröckt i oss en påse popcorn här.

• passionsblomman

Oh! Inga varulvar alls där!!! Pussipuss!

Troll1 skrev 2009-02-09 21:46:00 följande:
    Lite kontrast till häxor, vampyrer och skäggiga damer. www.youtube.com/watch
    Lika sött som sirap, honung och socker tillsammans...

[/citat]
    [citat]
    jag ger upp.vi ses imorgon, simma lugnt!PShittade ngt av en popcorn*-tråd? 'religion tack' - vågade mig faktiskt inte in i den.*trådar jag och andra brudar brukade dra till, mumsa popcorn, och njuta av underhållningen. samt ibland slänga ett popcorn på förtjänande personer....
    Ha! Hon som startade den är så avstängd så avstängd, men det hindrar nog inte att den får liv igen...
  • Originalrosen

Igår köpte jag en ask med choklad, en Aladin. Nu är det bara tre praliner kvar i den - de där med körsbär. Finns det någon som gillar dem, egentligen? Kan de inte göra tre trillingnötar till?!

Detta är en viktig fråga, eller hur?

• didis

Inga popcorntrådar hittills! Det som är tjusningen med BT (och andra internetfora) är att eftersom argumenten inte alltid håller världsklass behöver man inte skämmas själv heller

I ett forum för arkeologer jag är med i är tonen så allvarsam och teoretisk att jag nästan aldrig deltar i debatterna, jag är helt enkelt inte kunnig nog (jag har ju bara en oavslutad B-kurs i bagaget).

PShittade ngt av en popcorn*-tråd? 'religion tack' - vågade mig faktiskt inte in i den.*trådar jag och andra brudar brukade dra till, mumsa popcorn, och njuta av underhållningen. samt ibland slänga ett popcorn på förtjänande personer....
  • passionsblomman

SKÄMTAR DU???? DET ÄR JU FÖR BÖVELEN DE ENDA I ASKEN SOM ÄR GODA!!!!!! Ge mig ge mig ge mig!

*önskar det fanns askar med BARA den*

Originalrosen skrev 2009-02-09 21:58:21 följande:
    Igår köpte jag en ask med choklad, en Aladin. Nu är det bara tre praliner kvar i den - de där med körsbär. Finns det någon som gillar dem, egentligen? Kan de inte göra tre trillingnötar till?!Detta är en viktig fråga, eller hur?
Svar på tråden Tantvarning 3