• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • BlygBrud

OK...nu är stressen så total så man kommit över till andra sidan....
    Ganksa kul. Tillslut blir man så stressad och nipprig, så man går in i ett slags nirvana och struntar fullständigt i allt. Bara jag får en jämn tilldelning av Choklad så struntar jag numera fullständigt i kraschade bilar, sena avhopp från gästlistan etc etc .
    Who cares??? Bara jag får lite choklad...

Faste ett litet tips....inge bra idé att sluta röka när man förbereder ett bröllop...skippa det.

• MulleNuh

Ja ok jag litar på ditt ord!!
    Jag ska inte sluta nu! Lovar!

BlygBrud skrev 2009-02-11 11:56:02 följande:
    OK...nu är stressen så total så man kommit över till andra sidan.... Ganksa kul. Tillslut blir man så stressad och nipprig, så man går in i ett slags nirvana och struntar fullständigt i allt. Bara jag får en jämn tilldelning av Choklad så struntar jag numera fullständigt i kraschade bilar, sena avhopp från gästlistan etc etc . Who cares??? Bara jag får lite choklad... Faste ett litet tips....inge bra idé att sluta röka när man förbereder ett bröllop...skippa det.
  • passionsblomman

Men vad fasen! Nu fick ju Mulle vatten på sin ursäkts-kvarn!!!

Vaddå? Har ni krockat? Är ngn skadad?

BlygBrud skrev 2009-02-11 11:56:02 följande:
    OK...nu är stressen så total så man kommit över till andra sidan.... Ganksa kul. Tillslut blir man så stressad och nipprig, så man går in i ett slags nirvana och struntar fullständigt i allt. Bara jag får en jämn tilldelning av Choklad så struntar jag numera fullständigt i kraschade bilar, sena avhopp från gästlistan etc etc . Who cares??? Bara jag får lite choklad... Faste ett litet tips....inge bra idé att sluta röka när man förbereder ett bröllop...skippa det.
  • Diz

passionsblomman skrev 2009-02-11 08:33:58 följande:

Hihi! Nu har det blivit en tandtråd, med tantråd från tandtanten i vår tanttråd....(Det är bara jag som tycker det är hysteriskt roligt, men det gör inget, jag skrattar så det räcker för oss alla! )OBS! Detta är inget hån mot era tandläkar-skräckligheter!
    hahahahahha !!!
  • passionsblomman

Jag glömde ju min käcka avslutning...
    Diz skrev 2009-02-11 13:46:41 följande:
    passionsblomman skrev 2009-02-11 08:33:58 följande:
    hahahahahha !!!
  • didis

Hahaha!! Det inlägget hade jag missat (som Diz citerade)!

Och ändå handlade det liite om mig

Ni vet inte hur många gånger jag har ändrat när jag skrivit tandtråd istället för tanttråd!

• passionsblomman

Det handlar helt och hållet om dig och det står en till där i tråden..

Åååå jag hade så roligt där för mig själv...*fnissar*

jag gillar ordvrängerier!

didis skrev 2009-02-11 13:51:37 följande:
    Hahaha!! Det inlägget hade jag missat (som Diz citerade)!Och ändå handlade det liite om mig Ni vet inte hur många gånger jag har ändrat när jag skrivit tandtråd istället för tanttråd!
  • Troll1

Har också fått ändra från tandtråd till tanttråd. Som sagt, det är nästan samma sak... Vi är ju tanter med falnande tänder snart hela gänget.

• Panzerfaust

Otroligt hur många av de som skriker högt när Islam kritiseras som sedan vänder på klacken och sprider antisemitiska lögner.

• passionsblomman

Ja!

Panzerfaust skrev 2009-02-11 14:57:53 följande:
    Otroligt hur många av de som skriker högt när Islam kritiseras som sedan vänder på klacken och sprider antisemitiska lögner.
Svar på tråden Tantvarning 3