• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Blyg brud: jaha ja! Den där stoltheten....
    ..och den förbaskade plånboken som verkar behöva spy ur sig allt som stoppas dit...

Åtminstone en jädrans tur att det inte hänt nåt som gjort dig gipsad eller så! Kryckor längs altargången ÄR lite obrudigt...

Och svåra att dansa vals med.

• MulleNuh

Har varit uppe nu och skrikit. Fick prata med butikschefen. Han skämdes rejält. Jag drog upp ALLA gånger vi råkat ut för detta INKL den gången jag fick med mig GAMMAL välling som Bella blev risig av!

Han fick mitt nummer så ägaren ska ringa mig på fredag!

Han sa nu: du får ta en ny påse!

Jag sa: ja det hade jag gärna gjort men jag har redan kollat och ALLA påsar av denna sort har gått ut!!

• Angelikasen

Här finns det semlor till alla som vill ha, har gjort dom själv!

• MulleNuh

Bara dom inte är utgångna!!

Angelikasen skrev 2009-02-11 20:46:38 följande:
    Här finns det semlor till alla som vill ha, har gjort dom själv!
  • Angelikasen

Nejdå, bara en liten timme sen jag gjorde dom, så det är ingen fara att nån ska bli sjuk!

• passionsblomman

"Och ta en djuuuup andentaaag....OCH slappnaav-slappnaav-slappnav" som min massör säger till mig.
    MulleNuh skrev 2009-02-11 20:52:26 följande:
    Bara dom inte är utgångna!!
  • MulleNuh

Skulle behöva mig en rejäl massage nu.. Eller ett rejält skjut. Sudda bort min sura min!

passionsblomman skrev 2009-02-11 21:00:12 följande:
    "Och ta en djuuuup andentaaag....OCH slappnaav-slappnaav-slappnav" som min massör säger till mig.
  • Angelikasen

Hjälper det mot min rinnande näsa också, jag har torkat så mycket snor nu, så jag är helt sårig Det gör ont att torka mer, men jag kan ju inte gå runt som en tvååring med snor hängande heller, hur skulle det se ut?? Nåt tips, har försökt med försvarets hudsalva som är min högra hand när det gäller allt, men det gör bara ont och hjälper inte heller.

• Daa

Provat Helosan?

Angelikasen skrev 2009-02-11 21:02:31 följande:
    Hjälper det mot min rinnande näsa också, jag har torkat så mycket snor nu, så jag är helt sårig Det gör ont att torka mer, men jag kan ju inte gå runt som en tvååring med snor hängande heller, hur skulle det se ut?? Nåt tips, har försökt med försvarets hudsalva som är min högra hand när det gäller allt, men det gör bara ont och hjälper inte heller.
  • Angelikasen

Allt som det är minsta lilla parfym i svider gärnet, men jag ska prova Helosan, det brukar också hjälpa mot det mesta.

Svar på tråden Tantvarning 3