• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

IDOMIN! På med tjockt med Idomi på nätterna!!! och helosan på dagen om du inte vill gå runt helt vit runt snoken...

Mulle: Det är (för den som är sambo) billigare med ett skjut!

Angelikasen skrev 2009-02-11 21:02:31 följande:
    Hjälper det mot min rinnande näsa också, jag har torkat så mycket snor nu, så jag är helt sårig Det gör ont att torka mer, men jag kan ju inte gå runt som en tvååring med snor hängande heller, hur skulle det se ut?? Nåt tips, har försökt med försvarets hudsalva som är min högra hand när det gäller allt, men det gör bara ont och hjälper inte heller.
  • Angelikasen

Och framförallt så är det roligare...

passionsblomman skrev 2009-02-11 21:12:43 följande:
    Mulle: Det är (för den som är sambo) billigare med ett skjut!
  • MulleNuh

ja jag får köra på det..

passionsblomman skrev 2009-02-11 21:12:43 följande:
    IDOMIN! På med tjockt med Idomi på nätterna!!! och helosan på dagen om du inte vill gå runt helt vit runt snoken...Mulle: Det är (för den som är sambo) billigare med ett skjut!
  • passionsblomman

DET är jag inte alltid så säker på...men man har ju chansen att påverka nöjesgraden något lite själv åtminstone.

ja tack förresten, en semla ryms här i ett av de här vänstra vecken.

Angelikasen skrev 2009-02-11 21:30:26 följande:
    Och framförallt så är det roligare...
  • Angelikasen

Nejmen, vad har du förrän torr karl?? Semla på väg, ska det vara med extra mandelmassa??

• Angelikasen

ojsan, för en ska det visst vara

• Im yours

Bella, Bella bir det om hon ska dra ner till Italy någongång Mulle; Skickar över 27 klänningar, 16 kjolar, och 7 koftor av varierande längd

Semlor, det var inte en minut för sent. Tack, å tack Angelikasen.

Blygbrud; Usch vad trist. Men som sagt, en himla tur att du är välbehållen. Vem ska jag annars shoppa skor med i framtiden

Vet ni vad jag kom på. Vi skulle kunna åka på tantkryssning over the see, allihop tillsammans Vad sägs om det? Hissa, el dissa

• Angelikasen

Blyg brud, du har kanske inte tänkt tanken att din bil, nu när ni ska gifta er, kanse känner sig lite utanför så hon fick ta och skaffa sig en fästman hon också??

• MulleNuh

Ja tack.. Jag behöver en ny garderob.

Im yours skrev 2009-02-11 21:51:11 följande:

Bella, Bella bir det om hon ska dra ner till Italy någongång Mulle; Skickar över 27 klänningar, 16 kjolar, och 7 koftor av varierande längd Semlor, det var inte en minut för sent. Tack, å tack Angelikasen.Blygbrud; Usch vad trist. Men som sagt, en himla tur att du är välbehållen. Vem ska jag annars shoppa skor med i framtiden Vet ni vad jag kom på. Vi skulle kunna åka på tantkryssning over the see, allihop tillsammans Vad sägs om det? Hissa, el dissa
  • passionsblomman

Man har väl haft ett liv innan sin karl!

Angelikasen skrev 2009-02-11 21:46:33 följande:
    Nejmen, vad har du förrän torr karl?? Semla på väg, ska det vara med extra mandelmassa??
Svar på tråden Tantvarning 3