• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Diz

Lisa ekdahl har en fruktansvärt skön röst... Sådär lite lagomt raspig och avslappnad.

Jag älskar att sjunga! Varför gör det inte oftare???
    2åringen säger "mamma tytt!" när jag sjunger, men liten lyssnar med stora ögon på mina vaggvisor blir sådär underbart avslappnad i min famn. Jag ska tamigtusan lära tvååringen att tycka om mammas sång han också!

• passionsblomman

Min son säger"mamma du sjunger finast av alla i väääärlden och jag tycker du ska vinna hela idol"

Är inte det så himla gulligt?

• Troll1

Passionsblomman: Är du lite hormonell idag?

• Troll1

Den här lade jag in förut i PMS tråden:

Grym!

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-02-12 12:09:36 följande:
    Min son säger"mamma du sjunger finast av alla i väääärlden och jag tycker du ska vinna hela idol"Är inte det så himla gulligt?
    Det var sött sagt!
  • Diz

haha, det säger min karl, och 14åringen. 2åringen tittar konstigt på mig såfort jag tar ton.

Förövrigt har jag en ny favoritsångerska för idag. Melissa Horn.

• passionsblomman

Jag tror bestämt jag är det ALLA dagar!

Iallafall när det kommer till musik, för det finns massor som får mig att börja gråta, åtminstone inombords!

Jag tror Gud måste ha skapat mig som en motvikt till alla iskalla hårdingar!

Troll1 skrev 2009-02-12 12:09:58 följande:
    Passionsblomman: Är du lite hormonell idag?
  • Diz

åh! vad bra, det behövs motvikter!

Jag blir också otroligt lättrörd av musik, jag lyssnar på nästan all typ av musik, beroende på vilket humör jag är på. När jag ska städa är det up-tempo, för jag behöver alltid städa fort av någon anledning... Är jag förbannad blir det hårdrock eller något annat mäktigt. Är jag på det här humöret så blir det winnerbäck och horn verkar det som. Någon fler som har en speciell spellista för vårkänslor?

Svar på tråden Tantvarning 3