• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Klart jag gjorde1 Var har förresten vår egen Bond-brud Mitt-i-prick tagit vägen?

*blir orolig*

Troll1 skrev 2009-02-12 12:21:35 följande:
    Såg du pms sekvensen P.?
  • Panzerfaust

Bleh, H hade lämnat sin inloggning

Det är jag som lyssnar på Ozzy.

• MulleNuh

Nej hörrni! Nu drar jag till banken!! See ya later!!

• Diz

Så, lunch idag?

Här smaskar jag på toast tikka masala med salta jordnötter till.

Vi har alltid rester på "tilltugget" medans "basen" (ris/pasta/potatismos osv) tar slut. Ett syndrom av att 8åringen bara äter pasta/pizza/korv/oxsvanssoppa och 2åringen också äter mest "bas" antar jag. Jag har börjat exprimentera med resterna som blir över, tikka masala toast, taco toast, ungsstekt falukorvs omelett osv. Dagens resultat var över förväntan

• Troll1
    Diz skrev 2009-02-12 13:05:13 följande:
    Så, lunch idag?Här smaskar jag på toast tikka masala med salta jordnötter till. Vi har alltid rester på "tilltugget" medans "basen" (ris/pasta/potatismos osv) tar slut. Ett syndrom av att 8åringen bara äter pasta/pizza/korv/oxsvanssoppa och 2åringen också äter mest "bas" antar jag. Jag har börjat exprimentera med resterna som blir över, tikka masala toast, taco toast, ungsstekt falukorvs omelett osv. Dagens resultat var över förväntan
    Hihi, smart!

Mulle: Ha det så trevligt!

• passionsblomman

Nu håller vi på att planera ett seriöst deltagande i sann partystämning i årets Pride-tåg! Ni kommer väl! Jag vill dansa i klänning mellan poliserana och brandmännen eller så...

Svar på tråden Tantvarning 3