• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ankan80

Ok...ja, jag tänkte ju köpa ett CB test till fredag. Men just nu tror jag inte det blivit något

trollet79 skrev 2008-11-25 10:03:34 följande:
    Ankan80, jag tycker att du ska köpa ett CB test på en gång och testa dig, dem kan man testa med några dagar innan BIM och se resultat, så är du gravid kommer det förmodligen ge ett resultat redan nuJag testade mig med några billiga test när jag var gravid och fick utslag på BIM -4 och då blev det ett svagt svagt streckLycka till
  • Ore
    FruLjungberg skrev 2008-11-25 07:56:30 följande:
    Jag e kanske gravid igen :) förhoppninsgvis.. mensen e sen tre dagar å inte en skymt av den hade lite mensvärk dagen för BIM men d försvann..så ska köpa ett test ida efter plugget tänkte jag... Fick missfall för en månad sen alla HCG hormoner e borta så hoppas det inte är missfallet som gr min mens e sen. den brukar alltid komma månaden efter trots sena missfall.
    Hoppas verkligen att du är gravid, och att du denna gång får fortsätta vara det!!!
  • Blivande fru L

För er som minns att jag skulle ha ÄL på bröllopsnatten den 8/11 kan jag berätta att mensen kom som ett brev på posten i lördags. Typiskt!

Friska tag om någon vecka. Håller tummarna för er alla som väntar på plusset!

• Blivande fru L

lanovia 08 skrev 2008-11-24 12:53:13 följande:

De symptomen är så klart olika för alla. Jag har inte ont i brösten vid
    ÄL men däremot under mens (skrev det lite luddigt).Men
    det jag menar är att jag har fått massa symptom som jag inte hade
    medans jag åt ppiller. Vilket för mig har tytt på att ÄL och
    hormonspökena kommit igång. Men så kanske inte alls behöver vara
    fallet. Vart har våran barnmorska tagit vägen förresten? Behöver hjälp i förvirringen.
    Här är jag! Har varit på bröllopsresa och inte läst tråden på länge. Har inte hunnit läsa ikapp heller.

Jag fick också en massa andra symptom när jag slutade med p-piller. Det beror nog på att hormonerna får fritt spelrum i kroppen då. När man äter p-piller har man ju en jämn dos hormoner hela månaden men utan piller får kroppens hormoner fritt spelrum och ger symptom som kan variera mycket från person till person. Blev du klokare? Hoppas det!

Har bråttom nu, tittar in snart igen och läser ikapp!
  • Hvidbrud
    FruLjungberg skrev 2008-11-25 07:56:30 följande:
    Jag e kanske gravid igen :) förhoppninsgvis.. mensen e sen tre dagar å inte en skymt av den hade lite mensvärk dagen för BIM men d försvann..så ska köpa ett test ida efter plugget tänkte jag... Fick missfall för en månad sen alla HCG hormoner e borta så hoppas det inte är missfallet som gr min mens e sen. den brukar alltid komma månaden efter trots sena missfall.
    Bukar det vara så? I såfall skulle jag ha BIM idag...
  • Ninnispinnis

OOOhhhhhh!

*håller tummar & tår*

Hvidbrud skrev 2008-11-25 19:17:31 följande:
    Bukar det vara så? I såfall skulle jag ha BIM idag...
  • Hvidbrud

Lite rolig måste du se ut där framför datorn! Hi hi!

Ninnispinnis skrev 2008-11-25 19:24:03 följande:
    OOOhhhhhh! *håller tummar & tår*
  • Ninnispinnis

Förmodligen

Hvidbrud skrev 2008-11-25 19:53:50 följande:
    Lite rolig måste du se ut där framför datorn! Hi hi!
  • lanovia 08

Ja just ja du skulle iväg på bröllopsresa. Hade glömt. Hur hade ni det? Du har säkert redan berättat, men var var ni?

Jo det är jag helt med på och verkar absolut logiskt. Men hur sjutton vet man om ÄL kommit igång?

Blivande fru L skrev 2008-11-25 14:44:11 följande:

lanovia 08 skrev 2008-11-24 12:53:13 följande:
    Här är jag! Har varit på bröllopsresa och inte läst tråden på länge. Har inte hunnit läsa ikapp heller.Jag fick också en massa andra symptom när jag slutade med p-piller. Det beror nog på att hormonerna får fritt spelrum i kroppen då. När man äter p-piller har man ju en jämn dos hormoner hela månaden men utan piller får kroppens hormoner fritt spelrum och ger symptom som kan variera mycket från person till person. Blev du klokare? Hoppas det! Har bråttom nu, tittar in snart igen och läser ikapp!
  • Ankan80

Inga indianer på krigstiden än iaf...BIM idag (tror jag iaf)
    Är på dag 30 iaf...

Dock är jag förkyld så det känns inte som om jag bryr mig lika mycket som förra gången...

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4