Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Jag är också här!*kikar fram bland alla julsaker som svämmar över hela jobbet nu*
Och så kom indianerna, och med dem mensvärken... Jaja, det känns ju som att kroppen fungerar i alla fall. Tydligen är det inte säkert att man haft ÄL bara för att man får mens, men sedan jag slutade med p-ring (tre månader sedan) har mensen kommit regelbundet, med bara ett par dagars diff. Det borde ju vara ett gott tecken?
Förhoppningsvis borde vi hinna med ett försök innan jul, med eventuell BIM runt 20-22 december...
Frularsed- bra att du fick en tid så fort. jag gick också till gynekologen när vi vill börja skaffa barn. Det kan vara bra med en koll så man vet att det ser bra ut.
Gratis till Maciebrud!
Trist för Ninnispinnis! 4:e gången gillt??? För min del hoppas jag på 5:e gången gillt. Alltså 5 ruvningen.
Bride in England- kör på! Vi väntade också men det visade sig vara helt i onödan. Nu har det tagit över 2,5 år för oss och det tillhör kanske ovanligheten. Vad jag menar är att graviditeter går inte att planera.
Tack för all uppmuntran, det värmer!
Var i världen bor ni?
Jag har också mensvärk nu. Men som du skriver skönt att veta att kroppen fungerar. Är väl absolut ett gott tecken. När man äter ppiller har mens utan ÄL, men tror inte det är möjligt utan pillrena??
Maciebrud Grattis!
Bride in England, jag säger som alla andra här. Vänta inte, ialla fall inte om ni kan klara av en bebis ekonomiskt. Ni vet aldirg hur långt tid det tar.
Oj vilken mening jag fick till, skulle säga att när man äter ppiller har man väl mens utan ÄL:
Fru Alsered: Kanon att du fick tid fort! Det är säkert inga konstigheter med er....men som du skiver....det är skönt att få en "check-up" så att man vet att allt är ok!
Macibrud: Grattis!
Hvidbrud: Ahhh det hade jag inte hört! Bra tips o trevligt med! Ska def försöka gosa loss på syskonbarnet!
Ninnis: Hittar du bebis-baciller så får du hemskt gärna smitta mig med! Synd med indianerna....men de är jäkligt envetna!! Def ett gott tecken på att kroppen funkar bra!
Bride in England: Jag håller med övriga...det kan ta ganska lång tid innan det blir ngt.....så det är inte fel att börja redan nu.....men ni kanske inte behöver köra stenhårt o leta ÄL mm utan skippa piller o skydd o blir det ngt så blir det!
Sen är det väl även så att barn sällan kommer när allt är perfekt...dvs det finns alltid ngt som skulle kunna vara bättre...bättre ekonomi, bättre boende, ha hunnit resa mm, osv
Passionsblomman: *vinkar mellan snöflingorna*
MulleNu: Va spännande med din syster! Hoppas att det går bra!
Skrev ju ett mastodontlångt inlägg i förra tråden....kände mig lite deppig m tanke på mannens revbensskada, massor av jobb osv.
Iförrgår så kändes allt mkt mkt bättre....ibland har man lite sämre dagar helt enkelt!
I kväll ska vi ut med mitt jobb o käka DYYYYYYYR mat!!
Ska blir riktigt trevligt!
Jaa hon fick här i morse.. En liten tjej..
lanovia 08 skrev 2008-11-21 10:32:27 följande: