• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ninnispinnis

Min svägerska ligger förresten och föder deras första barn i detta nu... Min man körde dem till sjukhuset i morse, så det är nog på gång nu!

• Godisråttan

Me too!
    Hur går det för er?

• blivandefrularsed

Jag med!

Jag ringde faktiskt gyn och fick en tid nästa vecka. Kommer att få göra en VUL och förmodligen ta blodprov, känns bra att få veta om jag skulle ha PCO (så behöver jag inte oroa mig mer över det och har jag det kan vi göra nåt åt det nu). Dessutom var det länge sen jag var på en gynundersökning så det är inte fel att kolla lite därnere...

Måste säga att jag tror att vi lever ett ganska hälsosamt liv. Stressar inte över något just nu (förutom kanske att jag tänker en del på bäbis men jag har mer och mer börjat slappna av och verkligen tycker att det får ta den tid det tar (jag säger det inte bara till mig själv utan tänker så innerst inne)). Ibland är det mycket att göra på jobbet, men det är inget jag tar med mig hem. Tränar tre gånger i veckan och stoppar inte i mig allt för mycket kakor, glass och godis. Får t o m med mig min man till gymet ibland!

Idag är jag på dag 15 efter mens och monitorn visar fortfarande låg fertilitet. Så ingen ÄL i sikte än så länge.

Ninnispinnis: Ooo vad spännande, då får du snart bäbisgosa!

• Maciebrud

Jag plussade efter bröllopsresan! Det var visst lite sol och avslappning som behövdes=)

• Ankan80

Grattis!! Made in XXX alltså

Maciebrud skrev 2008-11-20 14:37:01 följande:
    Jag plussade efter bröllopsresan! Det var visst lite sol och avslappning som behövdes=)
  • blivandefrularsed
    Maciebrud skrev 2008-11-20 14:37:01 följande:
    Grattis! Å va dunderbart!! Hur långt är du gången? Mår du bra?? Å, vad roligt!!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4