Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..
.. snacka på nu!
Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..
.. snacka på nu!
Man kan kolla på www.skatteverket.se
Sen under folkbokföring.
Där kan man få reda på det om man har bankID.
Mitt har heller inte gått igenom än.
Men det kan tydligen ta upp till 6 veckor beroende på arbetsbörda.
Lillsnufflan: vad fina ni var! Din bukett var jätteläcker . Såg att ni hade haft välsignelsen i Floda kyrka. Jag var på bröllop där förra sommaren... vad häftig och vacker den är.
jaa, nu har alla september-brudar gift sig då!!!
GRATTIS till alla oss !!!
Idag var vi med i tidningen =) Känns som att det är ännu mer på riktigt nu, har fått såå många härliga kommentarer idag från alla möjliga Vi valde till slut den bilden jag har som pres bild, fast i svartvitt så att alla kunde se våra ansikten ordentligt.
Va! Har ni redan hunnit fixa en ny tråd för oss som är gifta.
Ohimmel det var bra jobbat av er.
Måste vara säga en sak. Min man har glömt att jag har bytt efter namn så han säger mitt gamla än.
Fast vi har bara varit gifta i 3 veckor.
Föresten är det någon som vet hur man ska göra när man ska bytta körkort och pass och så?
Tutik och Prasart skrev 2008-09-30 16:34:10 följande:
Tack! Ja man får ju tänka på att flera gamlingar från jobbet vill se =)
Fröken förväntan skrev 2008-09-30 16:47:44 följande:
Jag var och tog kort för körkort idag. Usch vad dåligt det blev. men jag orkar inte riktigt bry mig. Till slut kapitulerade jag och tyckte att det är ändå ingen som kollar på fotot.
fint kort ni valde matildaochniklas.
Är den någon som har Nordea? Kommer nytt kort från dem automatiskt? namnbytet har gått igenom, jag har ju fått från skatteverket och vägverket.
Jag undrar också över banken... vet någon hur det funkar med kontokort på Swedbank?