• Snart fru Wennerström

Gifta Septemberbrudar snackar vidare..

Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..

.. snacka på nu!

• Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-09-29 08:23:06 följande:

Jag vet inte om jag tycker det är så härligt med nytt namn. Får det inte att kännas riktigt som jag, även om jag är glad att vi har samma namn nu. Tycker dock det är förvirrande nu när man heter något men det gamla står på leg, kort och pass så jag får ju aldrig använda det nya. Men det kommer...Fröken förväntan då höll ni till i mina trakter. Nu bor jag i Göteborg, men jag är från Munkdeal. Och vi gifte oss i Fjällbacka, vilket du kanske besökte när ni var i Tanumshede o de trakterna. Ni valde ett bra ställe för er bröllopsresa ialla fall. Vad tråkigt att kompisen inte kunde vara med! Men ni verkar ju lösa det bra ändå. En "repris" med dem är ju bra! Också får du ju se den lilla!Min kopmis dotter var hur snäll som helst på vår bröllopsdag sov nästan hela dagen så de kunde vara med ändå fram till efter valsen. Det var mer än vad någon av oss vågat hoppas på.Sanfor ha det så bra i Barcelona!
    Håller med om det här med namnet. Det är kul och härligt att heta samma som min man men också jättemärkligt. Jag ändrade på facebook igår och det var så konstigt att se mitt nya namn bredvid bilden på mig för det var ju helt fel. Men det är ju inte så underligt när jag har hetat en sak i 28 år så får man ju räkna med en omställningsperiod .

Lanovia, Fjällbacka var ljuvligt och kyrkan låg ju såååå vackert (om ni gifte er där). Resan var jättelyckad. Vi hade perfekt väder för många lata dagar vid havet med luncher på soliga bryggor i pittoreska (och sööömniga) små fiskestäder.

Fru Wennerström (tog bort "snart" sör det stämmer ju inte längre ): jättevackert bildspel! Jag längtar efter att vi ska få fler bilder!
  • Fröken förväntan

Sanfor: Barcelona är underbart så ha en härlig bröllopsresa!

• Fröken förväntan

Så nu finns några bilder i galleriet... men det kommer fler

• lanovia 08

Fröken förväntan, javisst ligger kyrkan vackert. Vi fick fina bilder där uppifrån. (och ja vi gifte oss där). Jag tycker fiskesamhällena är underbara nu om man får bra väder vill säga. Havet och lugnet är helt otroligt.

Vi har fått ett USB minne med ca 1000 bilder att gå igenom från bröllopet av mannens faster. Har inet hunnit kolla än men skall bli så kul att gå igenom det. Annars har jag inga bilder att visa ännu. De jag har sett är sådana som kompisar har lagt ut på facebook.

• Lillsnufflan

Vad kul att de flesta av oss verkar ha fått precis så trevliga bröllop som vi velat ha. Jättekul att höra alla historier.

Jag har fått typ 1500 bilder av mina och min m2bs föräldrar och det lär droppa in fler. Ska bli jättespännande att se. Jag är lite nervös över fotografens bilder dock. Jag kände mig lite stel och obekväm där. Några av mammas och svärfars blider ligger i mitt galleri om någon vill se.

• Lillsnufflan

Sanfor: Berätta gärna om resan när ni kommer hem. Jag och min make ska åka på bröllopsresa i vår och funderar på Barcelona.

• Ankan80

Grattis alla nyblivna brudar!!!

• Dsy04

hej på er

undrar en sak var kollar man namn byte?

finns det nån speciellt sidan?

• Dsy04

vi funderar på dubai eller malta men det blir fre lör sön bara för han kan inte ta ut mycket dagar när vi planerar att ta ut lite dagar mella jul nyår o efter år...en av bröllopspresenter var icehotellet så vi ska dit jan kanske hehe

• fyffy

Jag funderar över när namnändringen sker.. nu har det gått tre veckor så det borde ju verkligen ha kommit in.. kanske ska ringa skatteverket imorgon och kolla...För en vecka sen hade det inte registrerats iallafall...

Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..