Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..
.. snacka på nu!
Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..
.. snacka på nu!
lanovia 08 skrev 2008-09-29 08:23:06 följande:
Sanfor: Barcelona är underbart så ha en härlig bröllopsresa!
Så nu finns några bilder i galleriet... men det kommer fler
Fröken förväntan, javisst ligger kyrkan vackert. Vi fick fina bilder där uppifrån. (och ja vi gifte oss där). Jag tycker fiskesamhällena är underbara nu om man får bra väder vill säga. Havet och lugnet är helt otroligt.
Vi har fått ett USB minne med ca 1000 bilder att gå igenom från bröllopet av mannens faster. Har inet hunnit kolla än men skall bli så kul att gå igenom det. Annars har jag inga bilder att visa ännu. De jag har sett är sådana som kompisar har lagt ut på facebook.
Vad kul att de flesta av oss verkar ha fått precis så trevliga bröllop som vi velat ha. Jättekul att höra alla historier.
Jag har fått typ 1500 bilder av mina och min m2bs föräldrar och det lär droppa in fler. Ska bli jättespännande att se. Jag är lite nervös över fotografens bilder dock. Jag kände mig lite stel och obekväm där. Några av mammas och svärfars blider ligger i mitt galleri om någon vill se.
Sanfor: Berätta gärna om resan när ni kommer hem. Jag och min make ska åka på bröllopsresa i vår och funderar på Barcelona.
Grattis alla nyblivna brudar!!!
hej på er
undrar en sak var kollar man namn byte?
finns det nån speciellt sidan?
vi funderar på dubai eller malta men det blir fre lör sön bara för han kan inte ta ut mycket dagar när vi planerar att ta ut lite dagar mella jul nyår o efter år...en av bröllopspresenter var icehotellet så vi ska dit jan kanske hehe
Jag funderar över när namnändringen sker.. nu har det gått tre veckor så det borde ju verkligen ha kommit in.. kanske ska ringa skatteverket imorgon och kolla...För en vecka sen hade det inte registrerats iallafall...