• Snart fru Wennerström

Gifta Septemberbrudar snackar vidare..

Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..

.. snacka på nu!

• Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
  • Tizzeltazz
    Ankan80 skrev 2008-10-02 15:11:58 följande:
    Det var ju skönt
    kanske hade tur bara
  • Fröken förväntan

Nu har jag fått mitt nya namn på Internetbanken och igår skickade jag in körkortet. Jag har även skaffat en ny mail-adress som ett led i min nya identitets-inlärning !

Vad ska alla septemberbrudar göra i helgen då? Själv ska jag sjuuuunga! Vi fick ett playstation med Singstar i bröllopspresent och idag fick jag de nya spelen jag beställt .

Är det någon som fått fler bilder än? Och är det någon som ska göra ett collage som tackkort. I så fall vill jag ha tips om bra sidor på nätet.

Ha en bra helg allihop! Särskilt FRECKLES som ska ha bröllopsfest. Njuuuut och ha roligt!

• Ankan80

Tjohoo, nu har även jag fått mitt nya namn!!!!!

• Lillsnufflan

Fröken förväntan skrev 2008-10-03 17:08:23 följande:

Vad ska alla septemberbrudar göra i helgen då? Själv ska jag sjuuuunga! Vi fick ett playstation med Singstar i bröllopspresent och idag fick jag de nya spelen jag beställt .
    Låter som en bra idé. Min son fyllde år i början av september och fick ett Singstar. Det är ju så sjukt kul!

Fast jag måste nog peppa min make lite också. Han kom hem från jobbet rejält deppig idag. Han pendlar till Stockholm vilket är jobbigt nog men dessutom vantrivs han på jobbet. Här i Katrineholm är det stört omöjligt att hitta jobb så jag förstår han är nere.... Men jag får påminna honom om att han har en vacker och kärleksfull fru Så kanske han blir på bättre humör.
  • lanovia 08

Freckles ha så roligt på bröllopsfesten nu! Nu får verkligen njuta extra länge av erat bröllop, verkar som ett smart upplägg.

Oh, Singstar, I JUST LOOOVE IT. Ge mig en mick och jag släpper den aldrig.

Själv är jag gräsänka denna helg. Maken är i Tyskland med jobbet. Jag skulle haft en spelning ikväll men fick hoppa då jag inte mådde bra. Istället har jag titta på P.S I love you och gråtit ögonen ur mig. Manen råkade ringa mitt i det och jag kunde knappt prata med honom för jag grät. Imorgon skall jag till mina föräldrar och passa på att umgås med dem och några kompisar när jag är själv.

• Freckles

Tack Fröken förväntan och Ianova 08!!!
    Vi ska verkligen göra vårt bästa för att det ska bli en underbar kväll. Längtar så till att få sätta på mig bröllopsklänningen igen!

Känns som att allt är under kontroll. Vi ska åka ut och duka imorgon bitti och fixa det sista sedan tänkte vi försöka ta det lite lugnt på hotellet innan det är dags för att göra sig iordning. Hoppas verkligen att det blir ett rejält party!!

Ha en bra helg allihopa!!!
    Singstar är ett underbart sätt att spendera helgen på! I love it!!

• avil

Ikväll,berättade vi för mina föräldrar o syskon att vi gift oss-vi visade bilder o videoinspelning från vigseln.
    De blev lite "chockade" ,men förvånade o glada.......syrran blev nästan lite "sur"! hehe---men det var i allmänhet bara kul...

• lanovia 08

Appropå bilder, jag orkar inte lägga ut dem här också, men vill ni se kan ni gå in här www.new.facebook.com/photo.php&op=1&aid=60640&auser=609791562&id=609791562&ref=mf#/photo.php?pid=1445079&op=1&aid=60640&auser=609791562&id=609791562&ref=mf

• Ankan80

Va roligt att de blev positivt överaskade!

avil skrev 2008-10-03 23:09:49 följande:
    Ikväll,berättade vi för mina föräldrar o syskon att vi gift oss-vi visade bilder o videoinspelning från vigseln.De blev lite "chockade" ,men förvånade o glada.......syrran blev nästan lite "sur"! hehe---men det var i allmänhet bara kul...
  • Lillsnufflan

Freckles skrev 2008-10-03 22:58:39 följande:

Längtar så till att få sätta på mig bröllopsklänningen igen!
    Så det är så man gör för att få ha sin brudklänning fler gånger!

Hoppas ni får en fantastiskt trevlig fest!
Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..