• Snart fru Wennerström

Gifta Septemberbrudar snackar vidare..

Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..

.. snacka på nu!

• Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
  • matildaochniklas

Tack för smakråden Vi får se vilken det blir, jag har några favoriter men jag tycker samtidigt att det är kul om ansiktena syns bra i tidningen..

• Ankan80

Åhh...vi skall få fotografens bilder denna veckan. Jättespännande!!!!

• ugla

Åhh nu är man gift, wow!
    Ville stanna tiden i lördags för det var ju så fint o underbart alltihop. Hade såå kul. Men nu börjar ju livet som gift. Ska även börja njuta av att va gravid o äta igen, hi hi.
    Längtar efter alla kort.

• Kanelisen

Nu hoppar jag hit, wohooo! Fast om en timme åker vi mot Kastrup för att åka på vårat livs äventyr, bröllopsresan går till Madagaskar. Hoppas det blir toppen och att vi kommer tillbaka i ett stycke...

• mmmalurk

jag blev också fru den 6/9 och vi var på resa till NY. har skrivit lite på min blogg om dagen och lite foton finns i gallerier. Tittar in en annan dag.

• Freckles

Så blev jag då äntligen hippad i lördags!!! En fruhippa som mina kompisar titulerade det hela då vi gifte oss 6/9 men har festen den 4/10 så blev hippan där emellan.

Det blev rosförsäljning, ihopsamling av äktenskapsråd samt fotografering av mitt framtida hus, hund, barn, bil och hur jag tror att vi kommer se ut om 30 år på stan. Jag fick även spela in låten Min kärlek av Shirley Clamp i en studio och fotograferas i en lite suspekt utstyrsel till skivomslaget - väldigt roligt! Kan verkligen inte sjunga men det var bara såååå kul! Vi hann också med en omgång Laserdome - kaninen kom 2:a! Känns som en bra placering med tanke på att jag var klädd i vitt dessutom och syntes mest av alla i lokalen, hi,hi!
    Mat och dricka bjöds det naturligtvis också på och det var gott, gott, gott.
    Åh, vilka underbara vänner jag har - det var verkligen en kanondag!

Jag som varit så avundsjuk på alla er som blivit hippade - nu slipper jag vara det!

• Ankan80

Va roligt för dig Freckles! Lät som en bra dag!

Själv längtar jag till klockan blir 5. Fotografen lovade att skicka bilderna igår så vi borde få dem idag!
    Så spännande!!!!

• Freckles

Tack Ankan! Det var en fantastisk dag!

Fick ni bilderna idag?? Hoppas det, för det är så fantastiskt att få se sina bröllopsfoton - det är verkligen det bästa!!

• Ankan80

Nä, inga bilder. Men förhoppningsvis idag

Freckles skrev 2008-09-25 22:00:42 följande:
    Tack Ankan! Det var en fantastisk dag! Fick ni bilderna idag?? Hoppas det, för det är så fantastiskt att få se sina bröllopsfoton - det är verkligen det bästa!!
Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..