Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..
.. snacka på nu!
Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..
.. snacka på nu!
Fler som blir sugna på en "make-over" nu när man är gift?
Kanske klippa håret, köpa en ny garderob etc?
Jag är sjukt sugen på att klippa page, men jag brukar alltid ångra mig
Mitt hår är till bh-bandet ungefär och jag får inte klippa mig för min man
Alla mina väninnor som gift sig har klippt sig kort i page
Jag får berätta om bröllopet och resan sen...
Bilder kommer också
Jag är också sugen på att klippa page. Jag har ju sparat nu sen i december förra året och håret hänger lite ner på axlarna, är väldigt slitet också även om jag toppat det mellanåt. Ska konsultera med min frissa nästa gång jag kommer dit.
Snart fru Wännerström! Vi gifte oss 6/9 och i måndags gjorde skatteverket namnändringen, så det gick snabbt för mig. Men jag har fortfarande inte fått nått i brevlådan ang byte av körkort, men hon på skatteverket sa att de kollar av hela tiden så jag borde ha papper ang det i slutet på veckan el början på nästa.
Har just mailat flygbolaget som vi reser med i november till Thailand för att kolla om det går att ändra mitt efternamn på biljetten. Ska fixa nytt pass då också isåfall. Hoppas verkligen att det går, skulle vara så kul att resa i vårt gemensamma efternamn!
jag har fått både namnändringsblanketten och körkortspapper, det ena igår och det andra i förrgår.
Fru W: Jag såg annonsen i tidningen häromdagen! Fasen vad snabba ni var, vi ha rinte ens fått våra bilder än mern jag ska inte klaga han gjorde det gratis och har säkert en massa andra jobb som han faktiskt får betalt för men jag är ju så nyfiken!
Kanske blir det möhippa för mig på lördag!! Pratade just med en väldigt morgontrött kompis och hon vill att vi ses i stan för en fika på lördag vid halv elva tiden! Hmmm... Låter inte som henne - hoppas, hoppas att det blir det. Skulle vara så trevligt. Förväntar mig inget stort bara att de tagit sig dit skulle vara tillräckligt för mig.
Håll gärna tummarna...
Igår fick vi bilderna från fotografen, vart såå bra fast vi var inomhus pga regnet! Vi är jättenöjda med bilderna!
Har lagt upp några i galleriet. Hon skulle lägga upp på sin hemsida också www.studiolejon.se
Men va svårt det är att välja bild till tidningen och tackkort.. Några synpunkter?
Kram på er!
Det var jättesvårt att välja ut bild till tidningen, men vi gick efter att välja en bild som kanske "inte alla andra har:-P"
jag gillar bilderna nr 1,11,12 i ditt galleri..
Registrera dig här så får du ett presentkort på 150 eller 250 kr på KICKS! HELT GRATIS!!!! www.gratismakeup.se/Register.asp
Jag tyckter 1 och 11!
Fina bilder!