• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • Greta 1980

Ja, det är nu i helgen!
    I Vasasalen på Uppsala slott.
    Tror oxå det började 11,00...
    Vi kanske ses!

• F A M E

Nyfiken får man absolut vara.

ung blivande brud skrev 2008-11-04 01:20:51 följande:

Självklart har du rätt, man är inte äldre än man känner sig. Åldern är bara en siffra, dock nyfiken för det =)
    Jo men då kanske vi ses i vasasalen på söndag då tjejer för vi ska dit i alla fall för att titta omkring.
  • mia8

Greta 1980,
    Ja vi är lite inne på Lena på Taket vi med.

Vi provade Martinas i helgen och blev lite besvikna. Det fattades mat som skulle ha varit med...

Är jättenyfiken på svar på hur Ikeas lakan funkar som duk...har funderat på hur vi ska få tag på så många vita dukar...

• mia8

Jag ska till Stockholm på torsdag och behöver snabb hjälp och tips av alla er uppsalabrudar om en bra bröllopskläderaffär! Jag vill hitta min klänning! Hjälp hjälp!!!

• Sobeit

I söndags var den sista dagen på min diet och jag firade med att ta på mig brudklänningen en gång till bara för att se hur den sitter nu. Oj, vad lycklig jag blev. Jag känner att jag definitivt är på rätt väg och klänningen börjar faktiskt sitta löst i midjan nu. Jag kan berätta att jag gick ner exakt 5 kg på dieten!

Så nu är det 1 månad med vanlg mat och sedan är det GI som gäller.

Igia och Greta 1980: Hur går det för er tjejer? Nu har ni kommit halvvägs. Håller tummarna för er! *kram*

• Greta 1980

Jag ska försöka få tag i ett Ikea lakan idag på lunchen, testduka lite hemma och se hur det blir. Kan lämna en rapport senare i veckan!

mia8; Kul att höra ang Martinas, vi har nämligen funderat lite svagt på dem, men nu vet jag inte....
    Blir nog Lena på Taket eller Cajsas kök. Vi står och väger lite. Ska ta hem mat ifrån båda inom kort för att ta ett beslut.
    Ställen i Stockholm har jag tyvärr dålig koll på....

• Greta 1980

Sobeit; GRATTIS!!!!!
    Så himla duktig är du! Har gått ned 3,5kg hitills, är hyfsat nöjd med tanke på att jag inte klarat av att hålla dieten till punkt och pricka. En hel del frukt fick falla offer för min hunger....
    Har gått mycket, (sorry att jag inte hann med i helgen ), och det känns oxå i kroppen. Grevinne gardinerna blåser inte lika lätt i vinden nu!

Köp stavar brudar, det ger verkligen resultat & är faktiskt kul! Speciellt om man har någon att gå och surra med eller bra musik i öronen!
    Kramar!

• ung blivande brud

Vet någon vad det kostar att gå in på bröllopsmässan?

• ung blivande brud

Eller ja, den på söndag =) slottsmässan

• Greta 1980

Tror någon skrev tidigare 50-100kr, men hittar inte det inlägget nu....

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009