• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • Sobeit

ung blivande brud:
    Man blir väl aldrig äldre än man känner sig?

Själv är jag snart 33 år fyllda. varit tillsammans med min m2b i 11 år när det blir bröllop och har 3 underbara flickor tillsammans. Känner mig inte en dag äldre än 20.

• brud2009

Är oxå en av dem som känner mig väldigt ung
    Är 29 idag men kommer vara 30 när jag gifter mig med min m2b som jag har två tjejer (5 och 2 år) med. Vi har när vi gifter oss varit tillsammans i 12 år!!!

• mia8

Fyllde 29 i onsdags... så nog är jag ung! Skulle fortfarande vilja ha lite cateringtips/skvaller...

• F A M E

Stort grattis till dig i efterskott då.

mia8 skrev 2008-11-02 18:54:23 följande:
    Fyllde 29 i onsdags... så nog är jag ung! Skulle fortfarande vilja ha lite cateringtips/skvaller...
  • Vargtassa

På Onsdag ska jag till Bröllopsgården i Vittinge för att se om jag kan hitta Klänningen
    Hoppas hoppas hoppas.......

Jag har hittat en cateringfirma i Sala som vi ska ta våran varmrätt ifrån. (Sallad, bröd, ost och efterrätt ska jag fixa själv..) Måns Ohls heter dom (tror ohls stavades så..) dom tar 89 kr/pers.

• Vita Rosen

Jag hinner aldrig vara här någon längre stund. Mycket i livet nu!...

Måste boka kyrkan imorrn, har ju inte fått göra det förrän nu. Så nu hoppas jag verkligen att den är ledig.

Har ni bokat fotograf? Vad kostar denne i så fall. Den jag vill ha är jag rädd för är för dyr, eller är det så det kostar, suck?

• Vargtassa

Jag har kollat runt och de flesta verkar kosta runt 4000 kr. Men jag har ryckt i några trådar och min systers pojkväns granne är amatörfotograf och han kunde ställa upp för ett kompispris 1500 kr (egentligen tog han 2000 kr.) Nu är mitt problem: Vart ska man vara?! Har ni något tips på vart man kan ta fina bilder inomhus? Bröllopet är i Februari och vi ska inte lägga ut pengar på bröllopsjackor och sånt.. Han har ingen egen studio och jag kan inte komma på nåt bra ställe
    Tips tack!!!

• Vargtassa

Kan ju skriva oxå att vi ska gifta oss borgligt i statshuset så någonstans i närheten där vore bra

• Vargtassa

Kan ju skriva oxå att vi ska gifta oss borgligt i statshuset så någonstans i närheten där vore bra

• Sobeit

Vargtassa:
    Vad ska ni ha för varmrätt? *nyfiken*

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009