• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • brud2009

monkay vad duktig du va som tog dig dit även om det kändes jobbigt, själv så ska jag börja på Itrim nästa vecka Lycka till!

• lottis77

F A M E skrev 2008-10-23 19:57:25 följande:

Vad har hon för någon hemsida?Vi håller på att fortfarande disskuterar om vi ska en riktig fotograf på bröllopet eller inte.
    Här är adressen!
    www.kajsafagerstrom.se/
  • lottis77

Och jag hade visst inte läst hela sidan ner... Nu vet alla vad Kajsa Fagerstöm har för adress...

• Greta 1980

Någon som vet en bra videofotograf i stan?
    Som kan spela in hela dagen.
    Har ggolgat lite men verkar tunnt på den fronten.

• F A M E

Greta 1980 skrev 2008-10-24 09:21:30 följande:

Någon som vet en bra videofotograf i stan?Som kan spela in hela dagen.Har ggolgat lite men verkar tunnt på den fronten.
    Nej jag har ingen aning om detta tyvärr.
  • Sobeit

monkay:

Way to go girl! Strongt av dig att våga gå dit och jag blir så glad när jag läser hur bra dte gick. Håller tummarna för dig!! *kram*

• monkay

Men va gullig du är, värmer! Jag håller tummarna för dig också, vet inte exakt hur din diet funkar, men vill gärna veta hur resultatet blir

Tänk vi fina vi kommer vara på vår stora dag

Kramar

Sobeit skrev 2008-10-24 12:17:33 följande:
    monkay:Way to go girl! Strongt av dig att våga gå dit och jag blir så glad när jag läser hur bra dte gick. Håller tummarna för dig!! *kram*
  • Igia

Strongt att du tog dig dit!
    Håller vi tummarna för dig med!

monkay skrev 2008-10-23 20:59:00 följande:
    Halloj Uppsalabrudar!Är så stolt över mig själv idag...jag vågade mig till viktväktarna!!! Veckor av ångest är över...trodde jag skulle stå där med skam i kroppen - men icke! Konsulenten var supergullig och inte det minsta fördömande som jag i min hjärna trott.Fastän jag vet att de inte skulle vara det egentligen så har jag gått och inbillat mig att jag skulle dö av skam när jag ställde mig på vågen. Trots att jag vägde mkt mer än jag trott så känns det helt okej. Tänk va viktigt det är med ett bra bemötande i sådana situationer...Men nu är det full fart framåt...mååååååååånga kilo ska av, men kanske man har kommit halvägs tills det är dags att säga JA nästa år, hehe.Ville bara skriva av mig lite, för känner mig så glad idag
  • Igia

Oj,oj,oj
    Nu har gjort en liten dum grej... el ja mest korkad faktiskt. Håller ju på med dieten och det är första veckan. Har inte tränat så mkt denna vecka förutom att promenera för jag tänkte att kroppen skulle vänja sig lite mer först med lite mat osv. Idag tänkte jag att nu borde den vant sig och gick på en timmes fys pass. det är cirkelträning med styrka och kondition... Kan säga att jag garanterat har bränt mer kalorier än jag fått i mig idag, efter halva passet trodde jag att huvudet skulle ramla av blev yrslig, men skam den som ger sig
    Jaja, är huvuet dumt får kroppen lida

• F A M E

Någon nsom vet hur man ställer in ett par gå stavar? Jag har precis köpt dem och ska dra mig ut i kvälls rusket för att få en lite bättre motion.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009