• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • Greta 1980

Igia - kanske musiken? Det kan vara lite lurigt om man är mån om vad man får.

Jag ska kolla catering firmor, det är denna veckas projekt.
    Har nu äntligen klart med lokal, kyrka och fotograf. Så sakteliga börjar det arta sig!

Förkylning? Ja, jag känner att jag börjar frysa lite om fingrarna annars inget utslag ännu. Förrutom att man kissar var tredje sekund pga allt vatten man dricker.
    Men ska man bli fin....

Ha det bra alla brudar!

• Sobeit

*fnissar*

Man får se allt spring till toaletten som extra motion.

Greta 1980 skrev 2008-10-21 10:47:23 följande:

Igia - kanske musiken? Det kan vara lite lurigt om man är mån om vad man får.Jag ska kolla catering firmor, det är denna veckas projekt.Har nu äntligen klart med lokal, kyrka och fotograf. Så sakteliga börjar det arta sig! Förkylning? Ja, jag känner att jag börjar frysa lite om fingrarna annars inget utslag ännu. Förrutom att man kissar var tredje sekund pga allt vatten man dricker.Men ska man bli fin....Ha det bra alla brudar!
  • Sobeit

Jag hittade imorse en intressant sak i Eniros telefonkatalog över Uppsala. De har en egen bröllops-sektion! Det kanske ni redan vet, men det var då nytt för mig iallafall. Kanonbra!!!!

• Igia

Musiken ja... Det var ju oxå klart. Har ngr kompisar som har en egen evenemangsfirma så de är klara. Frisör är klar, smink är klart.
    Jaja, de kommer säkert en massa saker snart som "måste" göras

Har du tröttnat på bananer än Greta 1980?

Kan säga att jag är inte särskilt sugen på banan just nu hihi

Greta 1980 skrev 2008-10-21 10:47:23 följande:

Igia - kanske musiken? Det kan vara lite lurigt om man är mån om vad man får.Jag ska kolla catering firmor, det är denna veckas projekt.Har nu äntligen klart med lokal, kyrka och fotograf. Så sakteliga börjar det arta sig! Förkylning? Ja, jag känner att jag börjar frysa lite om fingrarna annars inget utslag ännu. Förrutom att man kissar var tredje sekund pga allt vatten man dricker.Men ska man bli fin....Ha det bra alla brudar!
  • Greta 1980

Mmm, det är ju inte lika gott som igår morse. Eller vad säger du?
    Men imorgon blir det andra bullar! Eller tja bullar - det kan man väl önska....
    Men lite variation iallafall.
    Hur går det för dig? Motivation på topp?
    Kämpa på!

• Igia

Nä inte riktigt lika gott. Fast jag är inte lika hungrig idag iaf.
    Ser fram emot att få äta lite ägg imorgon
    Vad snedvridet det blir... Igår hade jag kunnat "döda" för en hårdbrödmacka idag längtar men efter äggen... Inte vad jag brukar längta efter direkt hahaha
    Bara att håll ut!
    Själv då?

Greta 1980 skrev 2008-10-21 14:35:50 följande:

Mmm, det är ju inte lika gott som igår morse. Eller vad säger du?Men imorgon blir det andra bullar! Eller tja bullar - det kan man väl önska....Men lite variation iallafall.Hur går det för dig? Motivation på topp?Kämpa på!
  • Greta 1980

Har knappt hunnit kolla vad vi får äta imorgon- är bara så glad att jag faktiskt ska få äta.
    Ska kolla listan snart och handla på vägen hem. Dock inte så kul att gå på ICA när magen suger av hunger...
    Men blir nog bättre imorgon!
    Ha det gott & håll i!

• Sobeit

Greta 1980 och Igia:

Jag kan lova att morgondagens mat kommer att smaka helt underbart. Bland det bästa ni ätit. Jag ser oxå fram enot morgondagen. *längtar till ägg*

• mysan31

vad är sahlgrenska dietschema som ni bantar på...
    Är det cambrigde eller är det nått annat...

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009