• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • brud2009

Bokade i går en tid på collection. Hon ska under en timme ge mig inspiration och tips på inbjudningskort osv. ska bli sååå kul!!!
    Vi ska ha vår fest på rest. Rullan (gamla S1), vet ingen som varit där men hoppas att det blir bra, det är i alla fall välidgt trevliga och vi gillar lokalen

• F A M E

Vad är de för företag???? låter super ju att få hjälp av någon med dessa grejor. Vad kostar den timmen???

brud2009 skrev 2008-10-16 21:58:38 följande:
    Bokade i går en tid på collection. Hon ska under en timme ge mig inspiration och tips på inbjudningskort osv. ska bli sååå kul!!!Vi ska ha vår fest på rest. Rullan (gamla S1), vet ingen som varit där men hoppas att det blir bra, det är i alla fall välidgt trevliga och vi gillar lokalen
  • monkay

F A M E skrev 2008-10-16 20:56:12 följande:

Jag har nog hitta den vasen jag ska ha på bordsdekoreringen. Jättefin och finns ganska centralt i Uppsala också. Funderar på att ev åka dit i morgon för en titt efter som dom har 20-50% rea just nu på de sortimentet. Annars så får jag ta en snygg vas jag såg någon annan av er har. Kommer i från ikea tror jag.
    Vilken affär är det som har 20-50% rea?
  • Sobeit

Nu har jag bokat bröllopsnatten!!! *jippie* Vi kommer att tillbringa den på First Hotel Park Astoria i Enköping. Det känns hur underbart som helst!!!!!

• F A M E

Det är gulliversblommor på ringgatan. står så på deras hemsida. Jag kan lägga fram min blidgalleri nu kanske. Efter som vi har nu så gott som bestämt oss, hur allting ska se ut.

• angelaa

Hej
    Vi ska gifta oss 14/2 men har inte planerat så mycket än. Har nån tänkt på in och ut gångs musik och även om ni ska ha nån solist vad har ni valt för låtar

• angelaa

Jo jag har en kompis man som spelar trumpet han har sagt att han kan spela en fanfar innan vi går in kan även spela nån låt kan ni hjälpa mig med förslag????????

• F A M E

Har inte kommit så långt efter som vi inte har fått bokat dag ännu i kyrka. Men de kommer att ske i slutet av sommaren.

• F A M E

hmmm låt förslag vet jag inget om.

Får och kan man spela vad som helst i kyrkan då???? som in marsch på ett bröllop.

Får man det så ta någon sång i båda har förknippning till. En låt som ni minns när vi träffades eller spelades vid ett speciellt tillfälle. Eller också så får ni sätta er ner och funderar igenom tillsammans vad ni vill ha.

• Igia

Jösses, man är bort ngr dgr härifrån och ni skriver som aldrig förr

Tror det går bra i planerandet. Lite stiltje just nu då vi ska åka upp och träffa fotograf och cateringfirma i slutet av månaden. Då ska vi även bestämma oss för kyrka. Har prel bokat två men den ena kommer ev ha byggställning runt sig och det blev ju lite mindre intressant då kan man säga.

Ska åka till NY i december så jag hoppas hitta skor där. Fått för mig att jag inte vill ha vita skor.. Vi får se vad det blir. Kanske kan hitta ngr fina inbjudningskort där oxå...

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009