• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • Greta 1980

Tack för alla tips!

Galejan var tyvärr bokad, och botan har jag sökt flera ggr utan resultat. Samma med Vasasalen.
    Men alldelse nyss ringde Ilan: vi fick den 11:e juli i Vasasalen!!!!
    Ahh, är så lycklig!
    Nu börjar saker och ting plötsligt falla på plats.
    Allt blir så drastiskt när man planerar bröllop har jag märkt. Ena stunden vill man bara skita i allt, trots att det knappt börjat. Det är den ena motgången efter den andra. Men så plötsligt släpper det och man går som på moln!
    Och just nu trippar jag långt uppe!
    Kram & tack igen för all tips!

• Sobeit

Idag är jag bar aså lycklig!

För det första har jag gått ner 3,9 kg på 2 veckor.

Sedan han jag och min m2b bytt både fetlokal och kyrka för vår vigsel. Vi har valt att ha vigseln och bröllopsfesten i Hagby som jag har en stark anknytning till. Och idag har jag dels kunnat boka vigseln i Hagby kyrka och sedan även fått klartecken för att hyra Hagby bygdegård. Dagen kan verkligen inte bli bättre!!!!

• brud2009

Ett jättegrattis till dig också
    Hur har du gjort för att gå ner så mkt på bara 2 veckor?

• Greta 1980

Härligt! Vilken karaktär!
    Blir det fortfarande samma datum?
    Är så glad för din skull!
    Kram på dig

• koholma

Greta 1980: Vad roligt att det blir Vasasalen! Där ska vi också gifta oss, 22 augusti.

• Sobeit

Jag går på Sahlgrenska dietschemat. Samma som Greta 1980 och Igia börjat på idag.

Tack förresten!!

brud2009 skrev 2008-10-20 16:24:47 följande:
    Ett jättegrattis till dig också Hur har du gjort för att gå ner så mkt på bara 2 veckor?
  • Sobeit

Tack!

Jo, det är förtfarande samma datum. Såg förresten att du knallar med stavarna så jag får väl fixa mig ett par så jag kan hänga på dig.

Greta 1980 skrev 2008-10-20 16:34:15 följande:

Härligt! Vilken karaktär!Blir det fortfarande samma datum? Är så glad för din skull!Kram på dig
  • Igia

Idag har jag ätit 1kg bananer och tror att det rensar kroppen bra för jag sitter på jobbet och håller på att bli tokförkyld känner jag

Vad roligt att ni hittar era lokaler och att det känns bra!
    Sitter och funderar lite på vad man ska göra härnäst...
    Kyrka
    Lokal
    Fotograf
    Catering
    Klänningskiss
    Inbjudningskorts funderande

Vad borde man börja fundera på?

Sobeit skrev 2008-10-20 20:14:31 följande:
    Tack!Jo, det är förtfarande samma datum. Såg förresten att du knallar med stavarna så jag får väl fixa mig ett par så jag kan hänga på dig. Greta 1980 skrev 2008-10-20 16:34:15 följande:
  • Sobeit

*fnissar*
    Min förkylning bröt ut under måndagen v. 2 på dieten. Det var inte lindrigt. *blä*

Jag känner att jag måste ta tag i inbjudningskorten nu. Det blir en del att plita ihop, om man säger så.

Hang in there!!

Igia skrev 2008-10-21 00:12:00 följande:
    Idag har jag ätit 1kg bananer och tror att det rensar kroppen bra för jag sitter på jobbet och håller på att bli tokförkyld känner jag Vad roligt att ni hittar era lokaler och att det känns bra! Sitter och funderar lite på vad man ska göra härnäst...KyrkaLokalFotografCateringKlänningskissInbjudningskorts funderandeVad borde man börja fundera på?
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009