• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • Vargtassa

Någon som vet om det är något inträde på bröllopsmässan?

• monkay

Förmodligen nån hundring eller så...

• Vargtassa

Helt ok, vi ses där då brudar

• F A M E

De var så lite så, tur att jag hade radio kanalen på just, samt att jag hörde något ut av de hela.

Sist så kostade de 100:- minns inte riktigt vilket år men 2005 Kanske.

• cake73
    Mois81 skrev 2008-10-27 19:12:46 följande:
    Hallå hallå får man vara med här. Planerna är att även ja skall gifta mig i början av hösten 09.Och behöver ha lite tips från er Uppsala brudar om ett bra ställe man kan ha festen. Vi kommer vara ca 40 pers!
    Stabby prästgård är ett charmigt ställe, Vasasaler är troligen för stor skulle jag tro. Danmarks bygdegård är nära stan...just nu kommer jag inte på något mer. Tror att man kan hyra in sig på hotellen i stan, Görans kök i kristallen är en unik miljö...

Hoppas mina tips ger något.
  • Greta 1980

mycards.se kan man oxå beställa stämplar har jag hört!

Välkommen Mois81!
    Tips på lokaler kan du se om du scrollar igenom denna tråd från början, där finns massa bra tips.
    Men skynda boka, (har jag märkt), det blir snabbt uppbokat!
    Lycka till!

• Igia

Greta 1980:
    Hur går det med maten? Själv tyckte jag det var lite godare faktiskt att äta ananas istället för bananer...

• Sobeit

Igia:
    Och imorgon, eller rättare sagt senare idag, blir det riktig mat igen!! Jag kan knappt vänta tills frukost!!

• Greta 1980

Igia & Sobeit:
    När du, (läs Igia), skriver mat förstår jag inte riktigt vad du menar?! Vi äter ju ingen
    Nej, då. Det går bra. Är konstant hungrig men motviationen är toppenbra. Kom i morse i ett par byxor som hängt längst bak i garderoben ett tag. Har gått ned ca 3,5kg hittils så kan inte vara annat än nöjd.
    Men jag föredrog nog bananerna framför ananasen, blev mättare då.

Håll i bara tjejer, ni är superbra!!!

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009