• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Page - vad skönt att få hem honom!! Du får se till att nysa ut genom fönstret i fortsättningen.

• Mrs  B

Max undrar varför spindlar har så många ben????
    Eller har de 4 armar och 4 ben, eller 8 armar eller 8 ben????

Tack för tummhållningen!!!!!!
    Det kan nog behövas i dessa tider.

Am
    Väldigt duktigt av dig!!!
    Själv syr jag bara gardiner och fixar kläder som behövs lagas.

Page
    Tack än en gång och hoppas det nu går bra med J´s hemkomst och din sluta snusa kur!!!!

• Lapinette

Mrs B - vad svarade du på den frågan?!!

• fru AM

Lappis: chanserna är goda om detta stämmer: "För att kunna bli befruktad, måste du ha samlag under tiden från 72 timmar innan själva ägglossningen till 24 timmar efteråt."
    Saxat fr se.babycenter.com/preconception/activelytrying/ovulation/

Om det är tisdagsomgången som lyckas så blir det en tjej! Om det är imorse-humpandet så blir det en kille! (fast den teorin stod ju inte på den sajten) Jättespännande!

• Mrs  B

Svarade att de har 8 ben......
    Det är ju så jag har lärt mig.

Men funderade sen vidare på vad man skulle ha svarat för att vara "korrekt". ????

• fru AM

MrsB - jag tror det är 4 "armar" och 4 "ben". Om man ser till vinklingen på dem.
    images.google.se/images&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

Eller kalla dem "bermar"

• fru AM

äsch den länken funkade inte. googla på spindlar och klicka på "bilder" däruppe ...

• Lapinette

AM - vi har alltid goda chanser då vi konstant har sex. Skulle bara ha känts så mycket bättre om vi prickat in exakt rätt dag samt att jag skulle ha hållt mina fingrar borta från den där indiern .

Men en positiv sak igår. Min ansiktsbehandlare (vad kallar man dem?) tyckte att min hud blivit så mycket bättre. Kan det vara akupunkturen? Hon ville veta för då skulle hon skicka iväg flera av sina kunder dit.

• fru AM

MAskeradkläder: Fast ankdräkten tog minst en vecka på heltid att sy och materialet kostade 3000:-. Det var i jobbsammanhang, ska jag tillägga. Springer inte runt utklädd till anka så ofta ...

• fru AM

Men vet du lappis, det kan vara när man gör ett litet snedsteg (som med den lille indiern) som det plötsligt bara händer!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen