• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Bara idag har 3 varit inne varav den första vid 04-tiden. Tror de att jag har porrbilder på min sida?

• Page

Jäklar vad jag pladdrar! Trots att jag har varit borta från tråden i många omgångar, och det här är den enda tråden jag skriver i ligger jag på över 2000 inlägg.

• Fru FruLLan

ha ha ha
    nu blir nästan jag sugen på att gå in och kolla upp er tjejer.
    Eller kanske ska mina fantasibilder få finnas kvar

oj vad borren sover.
    han har åkt på victors magskit efter veckans träff. Hoppas att han inte blir lika dålig...
    men men vi får ta det då.
    Näe nu verkar det vara luynchdags för fruLlan.

som för övrigt sitter och letar mark. hittade 36 ha vara 31 ha var skog 2 mil från stockholm. Låter kanon!!! kanske skulle vi åka och kolla på söndag...
    fast jag vill ju inte flytta förräns om ca 2 år....
    men om man ska bygga hus så kanske det tar så lång tid...
    puss och på återseende

• nennesjuttioåtta

2874 inlägg

Shit Lappis, du är ju ännu mer populär! Jag undrar detsamma, vad är de de kollar efter? Tur att jag inte har en massa privata bilder där.

• nennesjuttioåtta

ååh vad sugen jag blev på maskerad!

Frullan
    Låter ju kanon! 2 år hinner ni nog bygga på, men ni ska väl ha stall också??

• Lapinette

nenne - jag har ju bilder men det vet dem ju inte förrän de är där inne och kollar. Själv kollar jag upp folk om det är någon som skriver något intressant. Mest kollar jag upp folk på FL för det är bra att ha historik (antal försök etc). Sen har jag så dåligt minne så jag minns inte hur många IVFer vissa ha gjort etc.

Jag som tycker att jag skrivr så jäkla mycket ligger i lä.

• fru AM

JAg har bara 774 besök på min sida ... Uhuhuuuuu Crying 6

• Page

Just det, det var ju de där bilderna som fanns i ditt galleri Lappis. Hade glömt bort hur fina de var!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen