• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Fru FruLLan

Lappis
    vet preeciiiiiiiiiiiiiis hur det är. Är ju som sagt stans expert på att måla fan på väggen. Jag fortsätter dock att hoppas för er förstår att det vore skönt att slippa ivf. Skickar en enormt stooooor kram också.

H,mmmm låter lagom sadistiskt att hoppas att lite nålar ska få en på andra tankar

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    *kramar om*

Frullan
    jag tror det är så att doktorn har mer koll på ÄL, eftersom hormonerna sköter min cykel nu. Igår blev det inte ens ett märke efter nålen, jag var rädd att se ut som en pundare innan detta är över... Sen kanske han har sett någon journal som visar att jag inte visat att jag haft någon ÄL när jag varit på undersökning, och de tror att jag ev har lite svag produktion själv, eftersom jag fick pergotime. Jag spekulerar vilt och hoppas att det gör susen, för min kropp verkar inte kunna fixa det här själv.
    Å jag vill också ha katt!!!! Inte för att lägga pengarna till veterinären men för att få gosa, klappa och höra kurret. Vilka livsnjutare

AM
    tack för supporten i annan tråd

• fru AM

Men Lappis - om du plussar denna gång tycker jag vi ordnar maskerad för att fira!!! (du ser, jag kan inte heller låta bli att hoppas på lill-hoppe)

Hug 7

• fru AM

Nenne: Annan tråd: Intressanta människor det finns ...

• nennesjuttioåtta

JAAAAA maskerad!!!!!! Ska vi ha ägg/spermie-tema, eller kanintema?

• Lapinette

Så säger vi - om jag plussar så har vi maskerad!

nenne - skönt att nålen känns ok. När ska du in på koll och när på ett ungefär är det dags för insemination?

• Lapinette

nenne - om vi har ett BT-tema så kan man i princip klä ut sig till vad som helst som har diskuterats på tråden?

• nennesjuttioåtta

hahah pax för förhudsmockasiner!

• nennesjuttioåtta

Shit, jag har haft 990 besökare på min presentation. Vad vill dem?!?!?

• fru AM

JAg tycker alla ska komma i sina brudklänningar - nej jag bara skojade!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen